Vyhlásené obstarávanie

Obnova historickej pamiatky Kúrie Ordódyovcov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hurbanovo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 965 237,45
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EkoAuris, s.r.o., Duchnovičovo nám 1, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Projekt bude realizovaný v súlade s projektovou dokumentáciou a realizačným projektom. Projekt bude realizovaný v rámci stavby: Obnova NKP 2509/1 Kúrie Ordódyovcov, Hurbanovo, k.ú. Bohatá. Stavebné práce budú v nasledujúcom rozsahu: - Architektonické a stavebné riešenie komplexne; - Statika a statické zabezpečenie objektu; - Zdravotechnika vodovod a kanalizácia; - Zdravotechnika - plynofikácia; - Vykurovanie a výpočet energetických úspor; - Elektroinštalácia slaboprúd; - Požiarna ochrana; - Vybavenie interiéru; - Revitalizácia parku; - Oplotenie obnova; Stavebné riešenie je navrhované v jednej etape. Popis technického riešenia je uvedený v realizačnom projekte.

Doplňujúce informácie

1. Zhotoviteľ je povinný predložiť objednávateľovi záruku za splnenie zmluvy (tzv. Performance Bond alebo výkonová zábezpeka) vydanú vo forme bankovej záruky. Táto bude slúžiť na zabezpečenie splnenia zmluvy, t.j. splnenia všetkých povinností zhotoviteľa zo zmluvy, osobitne na zabezpečenie uskutočnenia prác v súlade so zmluvou, nároku objednávateľa na zmluvné pokuty a náhradu škody akéhokoľvek druhu, ako aj na náhradu preplatkov vrátane úrokov a práv z vád plnenia uplatnených pred prevzatím. Záruka za splnenie zmluvy musí byť poskytnutá minimálne vo výške 10 % z ceny diela bez DPH 2. Cenu za zhotovenie diela uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ vystaví a odošle objednávateľovi do 10 dní po písomnom odovzdaní a prevzatí diela objednávateľom. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže 4. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 5. V prípade osobného doručovania sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti. 6. v súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní SP budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO vrátane všetkých doplnení, vysvetlení a pod. 7. pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 8. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom. 9. Dôrazné upozornenie pre uchádzačov: Dátum začiatku realizácie diela uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk je len orientačný a bude upravený vzhľadom na vyhodnotenie žiadostí o poskytnutie NFP a následnej kontroly procesu VO zo strany riadiaceho orgánu. Posunutie dátumu začiatku realizácie je pravdepodobné! Dátum ukončenia realizácie projektu je však pre uchádzačov záväzný vzhľadom na záväznosť tohto dátumu zo strany riadiaceho orgánu. Dielo musí byť do 31/10/2015 ukončené a odovzdané objednávateľovi. Posunutie lehoty realizácie je striktne vylúčené! Uchádzači musia vo svojej ponuke kalkulovať s prípadnými vysokými nárokmi zo strany objednávateľa na dodržanie harmonogramu prác ale najmä na dodržanie záväzného dátumu ukončenia a odovzdania diela!