Vyhlásené obstarávanie

Kaštieľ Drahňov – Rozšírenie kapacity ZŠ – odstránenie dvojzmennosti – II. etapa: Interiérové vybavenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Drahňov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia do priestorov základnej školy, ktorá sídli na adrese Drahňov 1 v objekte kaštieľa, v rámci projektu s názvom "Rozšírenie kapacity ZŠ - odstránenie dvojzmennosti II. etapa". Interiérové vybavenie bude riešiť vybavenie šiestich učební s kapacitou pre 72 žiakov a príslušenstva, ktoré boli vytvorené v suteréne kaštieľa so zameraním na zvýšenie kapacity školy s cieľom odstránenia súčasnej dvojzmennej prevádzky v základnej škole. Rozsah a špecifikácia požadovaného interiérového vybavenia sú uvedené v Súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia do priestorov základnej školy, ktorá sídli na adrese Drahňov 1 v objekte kaštieľa, v rámci projektu s názvom "Rozšírenie kapacity ZŠ - odstránenie dvojzmennosti II. etapa". Interiérové vybavenie bude riešiť vybavenie šiestich učební s kapacitou pre 72 žiakov a príslušenstva, ktoré boli vytvorené v suteréne kaštieľa so zameraním na zvýšenie kapacity školy s cieľom odstránenia súčasnej dvojzmennej prevádzky v základnej škole. Rozsah a špecifikácia požadovaného interiérového vybavenia sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Predpokladaná hodnota zákazky bude určená týmto prieskumom (určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytnutím služby kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Verejný obstarávateľ, ako Prijímateľ NFP má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania alebo iných postupov.