Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie služieb podpory a údržby licencií na modelovací nástroj BiZZdesign Enterprise Studio a jeho repozitárový a licenčný server BiZZdesign HoriZZon Server


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
95 541,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie služieb prevádzky cloudovej služby, podpory a údržby licencií na modelovací nástroj Bizzdesign Horizzon (verzia Design, časť Enterprise Studio client), ročných SaaS Bizzdesign Horizzon (verzia Consume) licencií a repozitárový a licenčný server BiZZdesign Horizzon Server, ktoré sú používané na modelovanie a správu enterprise architektúry verejnej správy.. Predmetom zákazky je obstaranie služieb prevádzky cloudovej služby, podpory a údržby licencií na modelovací nástroj Bizzdesign Horizzon (verzia Design, časť Enterprise Studio client), ročných SaaS Bizzdesign Horizzon (verzia Consume) licencií a repozitárový a licenčný server BiZZdesign Horizzon Server, ktoré sú používané na modelovanie a správu enterprise architektúry verejnej správy. Predmet zákazky je prevádzkovaný v hybridnom režime ako kombinácia on-premise clienta a cloudovej služby poskytovanej spoločnosťou digitWin, s. r. o., IČO: 47 076 950, zastupujúcou prevádzkovateľa poskytovaných cloudových služieb a výrobcu licencovaného softvérového produktu Bizzdesign Horizzon Design spoločnosť BiZZdesign B.V. Obsahom dodávky budú nasledovné služby a licencie: 1.Služby štandardnej podpory a údržby licencií nástroja v režime 8 x 5 (štandardný pracovný čas: 8 hodín x 5 pracovných dní v týždni) v nasledovných typoch a počtoch: a.Bizzdesign Horizzon Design - typ licencie: Seat, prostredie: cloud v počte 70 ks, b.Prístup na centrálny repozitár BiZZdesign HoriZZon Server - typ licencie: Seat, prostredie: cloud v počte 70 ks, c.Bizzdesign Horizzon Consume typ licencie: Seat, prostredie: cloud v počte 50 ks. 2.Služby podpory prevádzky Bizzdesign Horizzon Design, Consume a Server licencií využívajúcej cloudové služby poskytovateľa (ďalej len ako SaaS Software as a Service) budú poskytované s nasledovnou úrovňou služieb: a.Dostupnosť služby min. 99% za celé obdobie poskytovania služby. b.Všetky údaje Odberateľa zadané Odberateľom pomocou služby SaaS sú a zostávajú vo vlastníctve Odberateľa. c.Údaje Odberateľa budú ukladané výhradne v lokalitách v rámci Európskej únie. d.Doba obnovenia (RTO) je nastavená na 3 dni (strata času), bod obnovenia (RPO) je nastavený na 24 hodín (strata práce). e.Služby údržby a podpory Dodávateľa zahŕňajú: i.Prístup k Portálu podpory pre Oprávnených používateľov Odberateľa pre hlásenie problémov prioríty 1 aj prostredníctvom telefónu; ii.Podávanie požiadaviek na poskytnutie podpory zo strany Oprávnených používateľov prostredníctvom Portálu podpory; iii.Dostupnosť nových software releases; iv.Dokumentácia k softvérovému produktu dostupná všetkým používateľom; v.Vybavovanie žiadostí o podporu podľa klasifikácií priorít problémov Podrobný opis predmetu zákazky je v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

Obdobie poskytovania podpory a údržby Bizzdesign Horizzon Design, Consume a Server licencií bude na dobu určitú od 1.09.2023 do 31.08.2024. Fakturácia za služby podpory bude vystavovaná štvrťročne. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy EVO. Záujemca môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie tejto Výzvy prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Ponuky sa predkladajú výlučne elektronicky prostredníctvom elektronickej platformy EVO. Ponuku žiadame predložiť prostredníctvom dokladov, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle III.1.1) ak je to relevantné, doplnenej prílohy Podrobný opis predmetu zákazky (uchádzač vyplní časti tabuľky, ktoré sú podfarbené žltou farbou) a doplnenej a oprávnenou osobou podpísanej prílohy Návrh na plnenie kritéria. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady na predmet zákazky, ako aj náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Všetky navrhované ceny uvádza uchádzač zaokrúhlene na maximálne dve desatinné miesta. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. Predmet zákazky sa zrealizuje na základe uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služieb podľa ustanovenia § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Nejde o zelené, sociálne verejné obstarávanie ani o obstarávanie inovácií.