Vyhlásené obstarávanie

Zberové vozidlo na smeti


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Michalovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
87 580,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144510-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
19. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup zberového vozidla na smeti v počte 1 Ks financovaného prostredníctvom finančného lízingu. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č.1. Podmienky vykonania zákazky su uvedené v Prílohe_č3_Podmienky vykonania zákazky. Predmetom zákazky je nákup zberového vozidla na smeti financovaného prostredníctvom finančného lízingu. Požiadavky na zberové vozidlo na smeti : Zberové vozidlo na smeti s lineárnym systémom lisovania do 19 t, s rokom výroby nie starším ako 2021 a zároveň počet najazdených kilometrov nepresiahne 30 000 km . Požiadavky na finančný lízing : akontácia 0%, 60 rovnomerných mesačných splátok (5 rokov), povinné zmluvné poistenie, havarijné poistenie v rozsahu poistných rizík havária, živel, odcudzenie, vandalizmus, lom stroja ďalej poplatok za prevod vlastníctva, prípadné ďalšie finančné náklady vyplývajúce z lízingu, prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia vrátane potrebného zaškolenia pre obsluhu. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č.1., podmienky vykonania zákazky v Prílohe č.3.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ upozorňuje na nasledovné skutočnosti ohľadom predmetného verejného obstarávania: a)V prípade, že sa v tejto výzve, resp. súťažných podkladoch vyskytnú uvedené konkrétne značky alebo opis navádzajúci na konkrétnu značku, je možné zo strany uchádzača predložiť ekvivalent, ktorý verejný obstarávateľ posúdi vo vzťahu k predmetu zákazky. b)výsledkom tohto verejného obstarania je leasingová zmluva uzavretá medzi leasingovým prenajímateľom a leasingovým nájomcom (obstarávateľom) uzatvorená podľa zákona č. 513/1991 Zb. c) uchádzač sa zaväzuje vykonať zákazku podľa podmienok uvedené v prílohe č.3_podmienky vykonania zákazky týchto SP. d) doba dodania PZ je 2 mesiace odo dňa podpisu leasingovej zmluvy. e)Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak v zmysle: -§40 ods. 8 písm. a) ZVO sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania dopustil pri plnení zákazky alebo koncesie podstatného porušenia zmluvných povinností, v dôsledku čoho verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ odstúpil od zmluvy alebo mu bola spôsobená závažná škoda alebo iná závažná ujma, -§ 40 ods. 8 písm. d) ZVO má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. f)Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak v zmysle § 40 ods. 8 písm. e) ZVO eviduje voči záujemcovi alebo uchádzačovi nedoplatky na dani, v ktorej je správcom podľa osobitného predpisu napr. zákon č. 582/2004 Z.z. o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady. g)Verejný obstarávateľ v zmysle § 11 ods. 1 ZVO neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. h)Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača, aby pred podpísaním zmluvy predložil zoznam subdodávateľov, ak ich bude využívať. Zoznam bude obsahovať názov s identifikačnými údajmi subdodávateľa, predmet subdodávky a finančný objem subdodávky. i)V cenovej ponuke uchádzača (návrh na plnenie kritéria) musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. j) Požadovaný obsah ponuky: -Identifikačné údaje uchádzača -Cenová ponuka v rozsahu konečnej ceny, zahŕňajúca leasing, povinné zmluvné poistenie, havarijné poistenie poplatok za prevod vlastníctva, prípadné ďalšie finančné náklady vyplývajúce z lízingu, prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia vrátane potrebného zaškolenia pre obsluhu. teda všetky náklady ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. -Čestné vyhlásenie podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343 /2015 o verejnom obstarávaní a)Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom elektronického systému IS EVO Ponuky sa predkladajú v EUR s DPH resp. v zmysle zákona o VO. Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku b)Ponuky sa predkladajú v slovenskom/českom jazyku a v €. c)Obsah ponuky: cenová ponuka (v prípade, ak uchádzač nie je platcom DPH na túto skutočnosť verejného obstarávateľa upozorní); d) doklady podľa bodu III.1.1 a III 1.3 tejto Výzvy e) čestné vyhlásenie podľa §32 ods. 1 písmeno f) ZVO V prípade, že uchádzač nie je platcom DPH, upozorní obstarávateľa na túto skutočnosť. Verejný obstarávateľ uchádzača, ktorý predloží ponuku ako uchádzač ktorý nie je platiteľom DPH, bude považovať, že v prípade zmeny postavenia uchádzača na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. k) akákoľvek komunikácia medzi uchádzačom a verejným obstarávateľom prebieha elektronicky prostredníctvom IS EVO.