Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce pre projekt "Zberný dvor v obci Modra nad Cirochou"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Modra nad Cirochou
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
215 107,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce pre projekt "Zberný dvor v obci Modra nad Cirochou".. Predmetom zákazky sú stavebné práce pre projekt "Zberný dvor v obci Modra nad Cirochou". Miestom realizácie navrhovaného zámeru je pozemok ktorý je rovinatý. Lokalita je situovaná v juhozápadnej časti obce pri poľnohospodárskom družstve . Pozemok kde je navrhovaný zberný dvor je v súčasnosti nevyužívaný, zo severnej strany je existujúci prístup po účelovej komunikácii. Stavba je svojím charakterom rozčlenená do dvoch stavebných objektov: SO 01 ZBERNÝ DVOR (HLAVNÝ OBJEKT) SO 01 - 1 spevnená plocha SO 01 - 2 sklad záhradnej techniky SO 01 - 3 unimobunka (kancelária) SO 01 - 4 oplotenie SO 01 - 5 požiarna nádrž SO 01 - 6 elektro inštalácia a osvetlenie SO 02 ODBERNÉ ELEKTRICKÉ ZARIADENIE Stavebné práce sa budú realizovať v rozsahu podľa výkazu výmer (rozpočet stavby), ktorý je prílohou č.1 k tejto výzve. Podrobnejší opis je uvedený v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí prílohu č.2 tejto výzvy. Lehota na zhotovenie stavebných prác : do konca novembra 2023. Predpokladaný začiatok realizácie prác na diele : júl/ august 2023. Obhliadka miesta, na ktorú sa viaže predmet plnenia - dobrovoľná. Miesto je verejne dostupné. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže dodávateľ v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní technických parametrov (minimálnych technických požiadaviek) navrhovaných stavebných postupov a materiálov. Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené so zabudovaním ekvivalentu do diela vrátane projektu, zabezpečenia údajov a výkresov, osvedčení, očakávaných schválení, opakovaných podaní, zmien a dodatkov diela. S úspešným uchádzačom bude podpísaná Zmluva o dielo (ďalej aj ako zmluva), ktorá tvorí prílohu č.3 tejto výzvy. Zmluva sa nepredkladá v rámci cenovej ponuky. Vyplnenú ju predkladá len úspešný uchádzač na základe oznámenia o výsledku. Všetky prílohy výzvy sú uvedené v súťažných podkladoch..

Doplňujúce informácie

1. Jediným kritériom je najnižšia cena v eur s DPH za kompletné plnenie predmetu zákazky. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. 3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Vyplnenú prílohu č.1 - Výkaz výmer (rozpočet stavby). Uchádzač naceňuje výkaz výmer v predloženej štruktúre. Je zakázané meniť uvedené množstvá, resp. položky bez súhlasu verejného obstarávateľa. b) Doklad o oprávnení realizovať stavebné práce : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov. c) Doklady vyžadované v zmysle bodu III.1.3) tejto výzvy, ktoré môžu byť predbežne nahradené čestným vyhlásením. 5. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 6. Úspešný uchádzač bude fakturovať cenu dodávok a prác priebežne, max. 1x mesačne na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúr je 60 dní. 7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. 8. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO ver. 18.0; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. Zmluva o dielo tvorí prílohu č.3 tejto výzvy. Uchádzač môže meniť zmluvné ustanovenia iba so súhlasom VO prostredníctvom inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov a sprievodnej dokumentácií v zmysle bodu I.3) tejto výzvy. Všetko však za podmienky, že doplnené a zmenené požiadavky sa nebudú vymykať obvyklým obchodným zmluvným podmienkam, nebudú v rozpore s požadovanými podmienkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch, nebudú v neprospech verejného obstarávateľa a nebudú mať za následok zvýšené náklady verejného obstarávateľa. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi. 10. V zmysle §41 ods.3 zákona verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 11. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia.