Vyhlásené obstarávanie

Nakládka, odvoz a likvidácia vyradeného neupotrebiteľného majetku štátu v správe Daňového úradu Trnava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 569,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Nakládka neupotrebiteľného majetku štátu v správe Daňového úradu Trnava a na organizačných zložkách Daňového úradu Trnava na nákladné motorové vozidlá. Jedná sa o neupotrebiteľný majetok štátu, ako sú stoly, stoličky, skrine, registračky, kontajnery, trezory, koberce a ostatný zmiešaný odpad podľa priloženého zoznamu (viď Príloha č.1 - 299 kusov). Po naložení jeho odvoz a likvidácia. Odvoz požadujeme nákladnou dopravou, nie pristavením kontajnera.. Nakládka neupotrebiteľného majetku štátu v správe Daňového úradu Trnava a na organizačných zložkách Daňového úradu Trnava na nákladné motorové vozidlá. Jedná sa o neupotrebiteľný majetok štátu, ako sú stoly, stoličky, skrine, registračky, kontajnery, trezory, koberce a ostatný zmiešaný odpad podľa priloženého zoznamu (viď Príloha č.1 - 299 kusov). Po naložení jeho odvoz a likvidácia. Odvoz požadujeme nákladnou dopravou, nie pristavením kontajnera. Predmet zákazky nie možné rozdeliť na časti, požiadavka je na celý predmet zákazky. Zabezpečenie manipulácie s vyradeným majetkom v rámci budovy z jednotlivých miestností, nakládka, odvoz a zabezpečenie samotnej likvidácie. Zabezpečenie potvrdenia o zlikvidovaní vyradeného majetku a odovzdanie obstarávateľovi. Termín realizácie služby oznámiť minimálne 4 pracovné dni vopred kontaktnej osobe. Kontaktné osoby v miestach nakládok neupotrebiteľného majetku štátu, budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi. Práva a povinnosti verejného obstarávateľa a úspešného uchádzača neupravené v tejto výzve sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý spravuje Úrad vlády Slovenskej republiky, avšak sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: Elektronická platforma | informačný systém verejnej správy (gov.sk). Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a 2/3 hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470460