Vyhlásené obstarávanie

PROJEKTANTSKÁ ČINNOSŤ A SÚVISIACE SLUŽBY


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71322000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
29. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú projektové činnosti vypracovanie rôznych stupňov projektovej dokumentácie od štúdie uskutočniteľnosti, architektonickej štúdie, urbanistickej štúdie až po dokumentáciu skutočného vyhotovenia, odborný autorský dohľad, vždy v rozsahu podľa konkrétneho jednotlivého zadania, pričom pôjde o inžinierske alebo pozemné stavby. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 Opis predmetu zákazky.. Trvanie zmluvy Rámcovej dohody: 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, prípadne do vyčerpania finančného limitu, ktorý bude výsledkom tohto verejného obstarávania, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Doplňujúce informácie

1.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávania zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií. 2.Verejný obstarávateľ/Objednávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469935 Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. 3.Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, ak o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred;. 4.Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5.Verejný obstarávateľ/Objednávateľ pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní. 6.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7.Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy/Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy/Rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy/Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.