Vyhlásené obstarávanie

ZsNH Vnútorné vybavenie Vily K


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Vila K
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
33 380,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
5. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je dodávka interiérového vybavenia novým a nepoužívaným nábytkom do objektu Vily K vrátane balenia, dopravy, vyloženia, rozmiestnenia v miestnostiach, odbornej montáže do užívateľskej úpravy, odvozu prebytočných ochranných obalov a likvidácie odpadu. Interiérové vybavenie bude zhotovené podľa nábytkovej dokumentácie a stanoviska Krajského pamiatkového úradu v Nitre. Popis navrhovaného riešenia je uvedený v sprievodnej dokumentácii, ktorá je súčasťou výzvy na predloženie cenovej ponuky.. Podľa Zmluvy a sprievodnej dokumentácie

Doplňujúce informácie

Dodávateľ bude povinný a zároveň sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodávaním prác, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť osobám. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy, a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto VO, bude povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona o VO. Komunikácia a výmena informácií medzi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, vrátane posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní, informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a/alebo ÚVO, uverejňovania informácií a dokumentov v profile verejného obstarávateľa a vrátane komunikácie pri revíznych postupoch. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému EVO verzia 18.0 (ďalej len IS EVO) dostupného na http://evo.gov.sk, ktorý zabezpečí trvale zachytenie ich obsahu. Ponuky je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme cez informačný systém elektronického verejného obstarávania IS EVO spôsobom zadefinovaným v príručke pre Záujemcu/uchádzača, ktorá je dostupná na linku: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. Predložiť ponuku môže iba registrovaný záujemca pre príslušnú zákazku. Záujemcovia o zákazku sa registrujú sami do príslušnej zákazky zverejnenej v profile verejného obstarávateľa. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk