Vyhlásené obstarávanie

SLA služby pre Citrix infraštruktúru FS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 454,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Citrix SLA služby, najmä zabezpečenie odbornej podpory. SLA umožňuje dodávku odborných prác v prípade porúch, ako aj v prípade plánovaných a neplánovaných zmien Citrix infraštruktúry, vrátane konzultácií pri plánovaní zmien v infraštruktúre: Zabezpečenie technickej podpory v prípade porúch infraštruktúry formou vzdialenej podpory, resp. on-site (pri realizácii zmien v infraštruktúre): Poskytnutie odborného poradenstva pri zmenách v Citrix infraštruktúre. Riešenie kritických situácií porúch s dopadom na prevádzku Citrix infraštruktúry. Konzultácie dopadu implementácií technológií tretích strán na servisovanú infraštruktúru. Eskalácia servisných požiadaviek na oficiálny Citrix servis (platená služba) - v prípade potreby.. Forma poskytovania supportu: Poskytovateľ SLA služieb poskytne Obstarávateľovi konzultácie, resp. výkon servisných činností v rozsahu: 8 osobohodín mesačne 5 incidentov ročne s eskaláciou na Citrix support Technická podpora je poskytovaná pomocou vzdialeného prístupu, ak nie je explicitne vyžiadaný osobný kontakt/onsite servis. Riešenie incidentov v rozsahu 5x/rok je predplatený v cene servisných služieb. Certifikácie zamestnancov poskytujúcich servis: CCEE Citrix Certified Enterprise Engineer CCA Citrix Certified Administrator Požadovaná reakčná doba: Štandardná doba odozvy - 4 pracovné hodiny, pričom dopyt je možné zadávať mailom alebo tel. Servis je poskytovaný v rozsahu 24x7x365 (non-stop) Použitie nespotrebovaných osobohodín: Poskytovateľ SLA služieb umožní nevyužité servisné hodiny sumarizovať - v rámci 6-tich po sebe idúcich mesiacov - a tieto môže obstarávateľ následne použiť na on-site Minor upgrade, Major upgrade infraštruktúry. Minor upgrade je upgrade, pri ktorom sa mení verzia produktu, napr. zo 7.x na verziu 7.y. Major upgrade je zmena verzie, napr. zo 7.x na verziu 8.y.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý spravuje Úrad vlády Slovenskej republiky, avšak sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/?csrt=7365224464038606143 Predmetné VO nie je: Zeleným verejný obstarávaním/Obstarávaním inovácií/Obstarávaním zameraným na sociálne aspekty