Vyhlásené obstarávanie

Stoly na notebooky a skrinky na tablety


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Spojená škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 102,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39000000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
25. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie 7 ks stolov na notebook, stôl musí mať uzamykateľnú skrinku, kde sa dá bezpečne uložiť notebook, musí mať pripojenie do siete. Stôl bude vyžívaný ako prídavný stôl ku katedre s možnosťou uzamknutia notebooku. Rozmery stola a ďalšie požiadavky sú uvedené v prílohe rozpočet zmluvnej ceny 2023004. Predmetom zákazky je tiež dodanie 2 ks skriniek na 20 ks tabletov s nabíjaním a 1 ks skrinky na 32 ks tabletov s nabíjaním, skrinky musia byť presúvateľné a uzamykateľné, budú využívané na uloženie a zároveň nabíjanie tabletov, z toho dôvodu musia obsahovať elektroinštaláciu. Ďalšie požiadavky sú uvedené v prílohe rozpočet zmluvnej ceny 2023004. Bližšia špecifikácia v súbore "rozpočet zmluvnej ceny 2023004". 7 ks stôl na notebook 2 ks skrinka na 20 ks tabletov s nabíjaním 1 ks skrinka na 32 ks tabletov s nabíjaním

Doplňujúce informácie

VO je oprávnený zrušiť VO, ak ponuky uchádzačov prekročia predpokladanú hodnotu zákazky. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi, resp. záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným systémom IS EVO. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne len za účelom výberu zmluvného partnera. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy, ak bol na jej uzatvorenie vyzvaný. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže v prípade, ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Regionálny úrad školskej správy v Prešove vyzvať na uzatvorenie objednávky, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom.