Vyhlásené obstarávanie

Tlačiarenské služby pre VŠMU


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79800000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 60 % % Najnižšia cena v EUR s DPH
  • 40 % % Kvalita tlačiarenských služieb hodnotená z predložených ukážok vlastnej polygrafickej tvorby

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie polygrafických služieb pre potreby Vysokej školy múzických umení v Bratislave a jej fakúlt a pracovísk uvedených v súťažných podkladoch, v súvislosti s ofsetovou a digitálnou tlačou brožúr, kníh, periodík, vstupeniek a iných propagačných tlačovín(pozvánky, plagáty, pútače, letáky, skladačky), tlač na pevné podkladové materiály, tlač na samolepiaci papier a polep pevného podkladového materiálu, t. j. zabezpečenie všetkých etáp polygrafického výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto určenia vrátane dopravy a balenia. Súčasťou predmetu zákazky je aj grafické spracovanie textových podkladov a fotomateriálu, prepress a tlačová príprava, korektúry, tlačových materiálov podľa požiadaviek a špecifikácie verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je v súťažných podkladoch v časti B.2 Opis predmetu zákazky

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady budú v zmysle zákona o verejnom obstarávaní zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO; editovateľné prílohy si záujemca/uchádzač vyžiada mailom u kontaktnej osoby uvedenej v bode I.1. Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako Kritériá, bude aspoň päť pracovných dní. S úspešným uchádzačom bude uzavretá zmluva najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk v lehote viazanosti ponúk, t. j. najskôr 6.3.2015, ak nebude uplatnený žiadny revízny postup.