Vyhlásené obstarávanie

Areál GRÉTA II. Etapa – Domček Relax


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
QUILTEX a.s.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
310 331,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
7. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Otváranie časti ponúk s označením "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona. Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" a časti ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava).
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Rozšírenie apartmánového komplexu GRÉTA v lokalite Sielnickej zátoky doplnením o kongresovú sálu a skladovacie priestory v suteréne SO 02 Domček RELAX Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa bodov III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ môže podľa § 33 ods. 5 zákona pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uchádzačov a členov skupiny dodávateľov, ktorí sú obchodnou spoločnosťou, požiadať, aby predložili zoznam všetkých svojich spoločníkov a známych akcionárov, nie starší, ako 60 dní, s uvedením ich mena a priezviska, obchodného mena alebo názvu, adresy pobytu alebo sídla, identifikačného čísla alebo dátumu narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom alebo českom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby matiaskova@octigon.sk alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava). Lehota uvedená v bode IV.2.4 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie, pokiaľ nie je uvedené inak. Vzhľadom na fakt, že predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ, na účinnosť zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom sa vzťahuje odkladacia podmienka, ktorá závisí od termínu účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku týkajúceho sa predmetu tejto zákazky. Verejný obstarávateľ si v prípade neposkytnutia nenávratného finančného príspevku resp. v prípade neschválenia dokumentácie z procesu verejného obstarávania na predmet tejto zákazky vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom. V bode II.3. (TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTA DODANIA) tejto výzvy je uvedená lehota na dodanie predmetu zákazky v dĺžke 8 mesiacov od uzatvorenia zmluvy. Text v tomto bode nie je možné modifikovať, a preto uvádzame presnejšie podmienky dodania: Trvanie zmluvy alebo lehota dodania predmetu zákazky musí byť najneskôr do 8 mesiacov odo dňa začatia stavebných prác úspešným uchádzačom, avšak maximálne do 30.10.2015. Pri podpise zmlúv bude verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača požadovať poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške vysúťaženej hodnoty diela počas plnenia predmetu zmluvy. Poistná zmluva musí byť platná po dobu platnosti zmluvy. Originál alebo úradne overená kópia poistnej zmluvy alebo potvrdenia o poistení zodpovednosti za škody bude tvoriť súčasť zmluvy. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 30.05.2015. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom podľa zákona predpokladanú zmenu lehoty viazanosti ponúk. Uchádzači sú svojou ponukou viazaní do uplynutia verejným obstarávateľom oznámenej lehoty viazanosti ponúk, vrátane zmenenej lehoty viazanosti ponúk. Úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy predložiť platný certifikát o zavedení systému riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa STN OHSAS 18001, resp. iný rovnocenný doklad vydaný príslušnými orgánmi členských štátov alebo aj iné dôkazy o zavedení riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci počas trvania zmluvy.