Vyhlásené obstarávanie

Hlasovací a konferenčný systém pre potreby Bratislavského samosprávneho kraja


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
68 216,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
5. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Úrad BSK požaduje pre výkon, správu a zabezpečenie zastupiteľstiev BSK dodanie kompletného elektronického hlasovacieho, evidenčného a riadiaceho systému, ktorý bude moderný a ľahko ovládateľný a bude zabezpečovať automatizáciu priebehu prezentácií, diskusií a hlasovaní; riadenie a distribúciu audio / video signálu s možnosťou vyhotovenia záznamov.. Úrad BSK požaduje pre výkon, správu a zabezpečenie zastupiteľstiev BSK dodanie kompletného elektronického hlasovacieho, evidenčného a riadiaceho systému, ktorý bude moderný a ľahko ovládateľný a bude zabezpečovať automatizáciu priebehu prezentácií, diskusií a hlasovaní; riadenie a distribúciu audio / video signálu s možnosťou vyhotovenia záznamov. Miesto realizácie: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava 25. 1. Hardvérové požiadavky: - hlasovací / konferenčný systém, - hlasovacie jednotky, - hlasovacia centrálna jednotka, - osobný identifikátor, - mikrofóny, - kamerový systém. 2. Softvérové požiadavky: Softvér pre riadenie rokovaní musí pracovať v základných režimoch: - režim hlasovací umožňujúci obsluhou riadený priebeh zasadnutí zastupiteľstiev, - režim konferenčný umožňujúci bez obslužnú prevádzku konferencií. Režim hlasovací musí zabezpečovať: - prípravu zasadnutí, - prezencie, - diskusie, - hlasovania. 3. Inštalácia a dodanie Presné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch zverejnených na profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 31.05.2023.