Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie KB


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
131 908,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
27. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov realizuje výzvu na predloženie cenových ponúk na nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb súvisiacich so zabezpečením kybernetickej bezpečnosti v súlade s projektom Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí DFNKE na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. Z311071CBU2, ktorá bola uzavretá dňa 20.12.2022, medzi Ministerstvom dopravy a výstavby SR, v zastúpení Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, ako poskytovateľom a objednávateľom, ako prijímateľom (ďalej len Zmluva o nenávratnom finančnom príspevku), v súlade s výzvou OPII-2022/7/20-DOP - Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v zdravotníckych zariadeniach a v súlade so zákonom č. 95/2019 Z. z. a so zákonom č. 69/2018 Z. z... Predmetom zákazky je zvýšenie kybernetickej bezpečnosti a zabezpečenie ochrany údajov, prostredníctvom nákupu technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb súvisiacich so zabezpečením kybernetickej bezpečnosti v súlade s projektom Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí DFNKE a ktoré budú v plnom rozsahu zodpovedať všetkým funkčným, technickým a legislatívnym požiadavkám verejného obstarávateľa uvedeným v Súťažných podkladoch. Zvýšenie kybernetickej bezpečnosti a zabezpečenie ochrany údajov bude pozostávať so zabezpečenia multifaktorového overovania, implementácie platformy na ochranu koncových bodov, zvýšenie ochrany perimetra, pokročilej možnosti ochrany pred hrozbami emailovej komunikácie, implementácie systémov na monitorovanie a riadenie bezpečnostných incidentov a udalostí (SIEM) vrátane centrálneho logmanažmentu (LMS), monitorovania sieťovej prevádzky, analýzy dátových tokov (NetFlow), implementácie systémov pre segmentáciu siete, zavedenia autentifikačného protokolu 802.1x v káblovej aj bezkáblovej sieti so zaobstaraním vhodného hardvérového zariadenia. Predmet zmluvy pozostáva z nasledovných aktivít: a)Analýza a dizajn b)Nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb c)Implementácia a testovanie d)Nasadenie Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B - Opis predmetu obstarávania podmienok prieskumu trhu. Verejný obstarávateľ podrobným opisom predmetu zákazky stanovil minimálne požiadavky, ktoré požaduje dodržať pre daný predmet zákazky. Predmet zákazky zahŕňa jeden logický celok skladajúci sa z nedeliteľných častí. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. V prípade, že verejný obstarávateľ použil v rámci opisu predmetu zákazky konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač predložiť ponuku i na technický a funkčný ekvivalent v rovnakej alebo vyššej kvalite. Dôkazné bremeno identifikácie produktu konkrétneho výrobcu, výrobného postupu, značky, patentu, typu, krajiny, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača. Ponuka ceny bude zahŕňať tiež obstarávacie náklady podľa § 25 ods. (6) písm. a) zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, kde sa obstarávacou cenou rozumie cena, za ktorú sa majetok obstaral, a náklady súvisiace s jeho obstaraním.

Doplňujúce informácie

1. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Vyhodnotenie splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti sa uskutoční len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritéria umiestni na prvom mieste. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby ponuka uchádzača umiestneného na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňala požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a podmienky účasti (za predpokladu, že existuje dostatočný počet uchádzačov). 3. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronickej platformy (EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Podmienky prieskumu trhu (súťažné podklady) budú každému záujemcovi k dispozícii v profile verejného obstarávateľa a v EP EVO na portáli www.uvo.gov.skbez obmedzenia. 4. Poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa zo strany obstarávateľa bude realizovať v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO dostupnej na portáli www.uvo.gov.sk. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania prostredníctvom EP EVO, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta prostredníctvom EP EVO. Požiadavku záujemcu o vysvetlenie je potrebné doručiť v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO. 5. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v podmienkach prieskumu trhu (súťažných podkladoch) neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 6. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle podmienok prieskumu trhu (súťažných podkladov) a príručiek dostupných na portáli www.uvo.gov.sk. 7. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v podmienkach prieskumu trhu (súťažných podkladoch) a iné vyžadované dokumenty. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.