Vyhlásené obstarávanie

Dopravné značenie a dopravné zariadenia na miestnych cestách v MČ Bratislava-Vrakuňa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
150 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34920000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka, montáž, demontáž, oprava zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení, realizácia nového, obnova, doplnenie, prípadne zrušenie vodorovného dopravného značenia a prenájom dočasného dopravného značenia na miestnych cestách (komunikáciách, chodníkoch, parkoviskách, vyhradených parkovacích plochách a verejných priestranstvách) v správe a/ alebo vo vlastníctve mestskej časti Bratislava-Vrakuňa v katastrálnom území Vrakuňa v rozsahu, obsahu a lehote špecifikovanom verejným obstarávateľom počas trvania zmluvy v čiastkových objednávkach zadávaných podľa aktuálnych potrieb v súlade so špecifikáciou dodávok, prác a služieb uvedených v sumáre/súhrne všetkých položiek označenom ako Výkaz položiek, ktorý tvorí Prílohu č. 2 výzvy na predkladanie ponúk.. Predmetom zákazky je dodávka, montáž, demontáž, oprava zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení, realizácia nového, obnova, doplnenie, prípadne zrušenie vodorovného dopravného značenia a prenájom dočasného dopravného značenia na miestnych cestách (komunikáciách, chodníkoch, parkoviskách, vyhradených parkovacích plochách a verejných priestranstvách) v správe a/ alebo vo vlastníctve mestskej časti Bratislava-Vrakuňa v katastrálnom území Vrakuňa v rozsahu, obsahu a lehote špecifikovanom verejným obstarávateľom počas trvania zmluvy v čiastkových objednávkach zadávaných podľa aktuálnych potrieb v súlade so špecifikáciou dodávok,prác a služieb uvedených v sumáre/súhrne všetkých položiek označenom ako Výkaz položiek, ktorý tvorí Prílohu č. 2 výzvy na predkladanie ponúk. Súčasťou predmetu zákazky je aj odvoz a likvidácia vzniknutého odpadu. Pri obnove vodorovného dopravného značenia parkovacích miest verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predložiť harmonogram prác - práce musia byť zrealizované do 4-6 týždňov od zadania objednávky. Predmet zákazky musí byť realizovaný na vysokej kvalitatívnej úrovni, pri dodržaní parametrov zadania, platných STN noriem, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek na stavebné práce, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že rozsah a množstvo dodávok, služieb a prác uvedených vo Výkaze položiek je len predpokladaný. Ocenením jednotlivých položiek úspešným uchádzačom získa verejný obstarávateľ ocenený rámec jednotlivých merných jednotiek, na základe ktorých bude zadávať čiastkové objednávky počas platnosti zmluvy, t. j. do vyčerpania finančného limitu 150 000,00 EUR bez DPH alebo do uplynutia 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.