Vyhlásené obstarávanie

Zberný dvor v obci Čaňa – Stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Čaňa
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
274 576,91
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je vybudovanie zberného dvora v obci Čaňa. Detailnejší opis položiek, množstva a požadované parametre jednotlivých položiek sú bližšie špecifikovaný v prílohe č.10 (Projektová dokumentácia) a v prílohe č. 04 (Výkaz výmer) tejto výzvy.. Zberný dvor v obci pozostáva z následných stavebných objektov: SO 01 OCEĽOVÉ PRÍSTREŠKY : SO- 01.1. OCEĽOVÝ PRÍSTREŠOK 5 X 2,95 SO- 01.2. OCEĽOVÝ PRÍSTREŠOK 4 X 2,95 SO 02 KANCELÁRSKY KONTAJNER 02.1. KANCELÁRSKY KONTAJNER 02.2 NN PRÍPOJKA 02.3 VODOVODNÁ PRÍPOJKA 02.4 KANALIZAČNÁ PRÍPOJKA SO 03 BETÓNOVÉ BLOKY OTVORENÉ SKLADY SO 04 MANIPULAČNÁ PLOCHA SO 05 SKLAD JEDLÝCH OLEJOV A TUKOV SO 06 OPLOTENIE 06.1 - REKONŠTRUKCIA PÔVODNÉHO OPLOTENIA 06.2 NOVÉ OPLOTENIE Detailnejší opis položiek, množstva a požadované parametre jednotlivých položiek sú bližšie špecifikovaný v prílohe č.10 (Projektová dokumentácia) a v prílohe č. 04 (Výkaz výmer) tejto výzvy. Údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní technických parametrov (minimálnych technických požiadaviek) navrhovaných stavebných postupov a materiálov. Uchádzač musí mať zahrnuté v jednotkovej cene ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené so zabudovaním ekvivalentu do diela vrátane projektu, zabezpečenia údajov a výkresov, osvedčení, očakávaných schválení, opakovaných podaní, zmien a dodatkov diela.

Doplňujúce informácie

1.Lehota na otváranie ponúk: 21.04.2023 10:30:00 2. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 3.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 4. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami) 6. Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 40 ods.8 písm. d) ZVO: Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom,. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 8. Verejné obstarávanie nie je zelené, obstaranie inovácií, zamerané na sociálne aspekty. 9. Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, preto ho nie je možné deliť na časti. 10. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle zákona o verejnom obstarávaní vo výške 5000,- EUR (slovom: päťtisíc EUR). Podrobnosti o zábezpeke a spôsobe jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo Štrukturálnych fondov EÚ, preto Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I.Poskytovateľ a ním poverené osoby II.Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III.Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI.Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 12. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS (Register partnerov verejného sektora) a nie sú zapísaní v RPVS, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú RPVS. 12. Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.