Vyhlásené obstarávanie

Dom smútku - Váhovce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Váhovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
75 641,90
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
19. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu: Dom smútku - Váhovce Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.. Predmetom projektu sú stavebné úpravy na Dome smútku v obci Váhovce. Detailnejší opis položiek, množstva a požadované parametre jednotlivých položiek sú bližšie špecifikovaný v prílohe č.3 (Výkaz výmer) a v prílohe č. 6 (Projektová dokumentácia) tejto výzvy. Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Lehota na otváranie ponúk: 19.04.2023 o 10:00 hod. 2. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 3.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Manuál práce v systéme IS EVO je dostupný na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=12670681478923772966. Príručka používateľa informačného systému Elektronického verejného obstarávania IS EVO je dostupná na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/?jet_download=Mjg1MTA5OTQ2MzgzNDM3NjgxND ExMTEzNzg1Mg=&csrt=12670681478923772966 Kompletné základné odporúčania pre záujemcov/uchádzačov sú dostupné: https://eplatforma.vlada.gov.sk/?jet_download=Mjg1MTA5OTQ2MzgxODQyMjI0MT QxMTExMzc4NTI&csrt=12670681478923772966 4. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať: https://eplatforma.vlada.gov.sk/ 5. Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 40 ods.8 písm. d) ZVO: Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom,. 6 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 8. Verejné obstarávanie nie je zelené, obstaranie inovácií, ale zamerané na sociálne aspekty. 09. Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, preto ho nie je možné deliť na časti. 10. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle zákona o verejnom obstarávaní vo výške 2000,- EUR (slovom: dvetisíc EUR). Podrobnosti o zábezpeke a spôsobe jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 13. Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.