Vyhlásené obstarávanie

Zber a odvoz objemného odpadu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
KN SMART SERVIS, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
158 510,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Jedná sa o zber a odvoz objemného odpadu (kód odpadu 20 03 07), kalendárový zber a odvoz objemného odpadu a odvoz odpadu pri likvidácii nelegálnych skládok v meste Komárno (kód odpadu 20 03 01 zmesový komunálny odpad, kód odpadu 20 03 03 odpad z čistenia ulíc, kód odpadu 20 03 07 objemný odpad, kód odpadu 20 03 08 drobný stavebný odpad, kód odpadu 20 02 01 BRO).. Systém zberu bude zavedený len pre kalendárový zber objemného odpadu formou pristavenia veľkokapacitných kontajnerov s objemom min. 7 m3 na objednávateľom určené miesta a v určenom čase a ich následného odvozu po ich naplnení. Pristavenie veľkokapacitného kontajnera s objemom min. 7 m3 sa bude vykonávať na pokyny objednávateľa na objednávateľom určené miesta a v určenom čase s následným odvozom veľkokapacitných kontajnerov po ich naplnení. Zber a odvoz objemného odpadu vo veľkokapacitných kontajneroch počas kalendárneho zberu vykonávať nákladnými vozidlami prispôsobenými na manipuláciu a prevoz týchto veľkokapacitných kontajnerov. Na pokyn objednávateľa je poskytovateľ služby povinný pristaviť veľkokapacitný kontajner na objednávateľom určené miesto a odviesť ho po naplnení aj mimo kalendárového zberu objemného odpadu. Na základe požiadavky odberateľa vykonať služby aj mimo pracovných dní (dni pracovného voľna a pokoja, štátne sviatky) a to za rovnakých cenových podmienok ako počas pracovných dní. Odpad vyvážať na riadenú skládku odpadov s ktorou má objednávateľ uzatvorenú zmluvu na uloženie odpadu. Zhodnocovanie komunálneho odpadu netvorí predmet tejto zmluvy. Poplatok za uloženie odpadu hradí objednávateľ na základe vážnych lístkov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.