Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie kontinuity prevádzky SWIFT aplikačného prostredia v ŠP pre rok 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátna pokladnica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
78 288,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
12. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Poskytnutie komplexných konzultačno implementačných služieb na zabezpečenie konsolidácie SWIFT aplikačného prostredia v ŠP pre rok 2023.. Poskytnutie komplexných konzultačno implementačných služieb na zabezpečenie konsolidácie SWIFT aplikačného prostredia v ŠP pre rok 2023, v rozsahu nižšie uvedených aktivít: 1. Hardening Windows Server 2016 pre SWIFT aplikačné prostredie, 2. Konzultačné služby pre projekt T2/T2S konsolidácie (ESMIG), 3. Zabezpečenie dočasnej nevyhnutnej výpočtovej kapacity pre prevádzkovanie interného SWIFT aplikačného prostredia pre rok 2023 (do času HW obnovy), 4. Konfigurácia a testovanie nových HW prvkov pre SWIFT prostredie, 5. Podpora SWIFT prostredí pri upgrade operačného systému Windows Server na verziu 2019, 6. Upgrade aplikačného prostredia SWIFT na verziu 7.7., 7. Atestácia bezpečnostných opatrení SWIFT 2023. Implementáciou aktivít verejný obstarávateľ realizuje mandátorne predpoklady pre zabezpečenie súladu s nariadeniami a reguláciami spoločnosti SWIFT (CSCF) resp. povinnosťami účastníka SWIFT platobného systému. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, resp. jej častí je uvedené vo Výzve na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky č. VO_32/2023 k tejto zákazke uverejnenej v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463722 (viď bod I.3 tejto Výzvy).

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a výmena informácií sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne cez Elektronickú platformu / IS EVO. 2. Prílohy k Výzve na predkladanie ponúk sú zverejnené na profile VO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/463722, a to Príloha A - Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Návrh na plnenie kritérií, Príloha B - Návrh Zmluvy o dielo (súčasťou Príloha č. 1 - Špecifikácia zákazky), Príloha C - Čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti a Príloha D - Čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti. 3. Typ zmluvného vzťahu: Zmluva o dielo. 4. Dĺžka trvania / požadovaný termín dodania: najneskôr do 15.12.2023 5. Miesto dodania predmetu zákazky: Štátna pokladnica, Radlinského 32, 810 05 Bratislava 15. 6. Obsah ponuky: Vyplnená a podpísaná Príloha A - Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Návrh na plnenie kritérií, Príloha B - Návrh Zmluvy o dielo (súčasťou Príloha č. 1 - Špecifikácia zákazky), Príloha C - Čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti a Príloha D - Čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti tejto Výzvy na predkladanie ponúk. 7. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 8. Elektronická aukcia sa v tomto postupe zadávania zákazky nepoužije. 9. V prípade nejasností a potreby objasnenia ponúk, prípadne ich doplnenia bude uchádzač verejným obstarávateľom prostredníctvom IS EVO vyzvaný na vysvetlenie, resp. doplnenie jeho ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nepredloží vysvetlenie ponuky, resp. ju nedoplní v lehote určenej verejným obstarávateľom alebo predložené vysvetlenie nebude dostatočné, jeho ponuka bude vylúčená. 10. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 11. Verejný obstarávateľ označí (v prípade splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky) ponuku s najnižšou celkovou cenou za úspešnú. 12 .Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). 13. Pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné v zmysle ustanovenia § 170 ods. 7 písm. c) ZVO podať námietky. 14. Informácia o výsledku procesu verejného obstarávania bude uchádzačom zaslaná elektronicky prostredníctvom IS EVO. 15. Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi súčinnosť, verejný obstarávateľ má právo zadať objednávku uchádzačovi, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 16. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením. 17. Predložené ponuky a informácie poskytnuté uchádzačmi tvoria dokumentáciu verejného obstarávateľa viažucu sa k postupu zadávania predmetnej zákazky. 18. Verejné obstarávanie nie je zeleným VO, obstarávaním inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.