Vyhlásené obstarávanie

Plávajúci pontónový systém II


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
22 916,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34515000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zostavenie a dodanie plávajúceho pontónového pontónového systému pre účely vykonania technických a vzorkovacích prác v rámci schváleného projektu: ,,Geologický prieskum vybraných environmentálnych záťaži 4 - ŠGÚDŠ" financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Výstupom realizácie zákazky je plne funkčný plávajúci pontónový systém, spĺňajúci všetky technické a bezpečnostné požiadavky vrátane technickej dokumentácie zariadenia - pontónu a certifikátov. Súčasťou zákazky je prvá montáž a manuál na montáž a demontáž pontónového systému ako aj doprava na miesto určenia, ktorú zabezpečí zhotoviteľ v plnom rozsahu. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v Prílohe č.1 (Opis predmetu zákazky).. Predmetom zákazky je zostavenie a dodanie plávajúceho pontónového pontónového systému pre účely vykonania technických a vzorkovacích prác v rámci schváleného projektu: ,,Geologický prieskum vybraných environmentálnych záťaži 4 - ŠGÚDŠ". financovaného z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Výstupom realizácie zákazky je plne funkčný plávajúci pontónový systém, spĺňajúci všetky technické a bezpečnostné požiadavky vrátane technickej dokumentácie zariadenia - pontónu a certifikátov. Súčasťou zákazky je prvá montáž a manuál na montáž a demontáž pontónového systému ako aj doprava na miesto určenia, ktorú zabezpečí zhotoviteľ v plnom rozsahu. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v Prílohe č.1 (Opis predmetu zákazky).

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od uchádzača technické listy za účelom posúdenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky. 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z toho zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a finančné možnosti verejného obstarávateľa neumožňujú realizáciu predmetu zákazky. 3. Verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. Rovnako upozorňujeme na zákaz uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v registri partnerov verejného sektora je niektorý z verejných funkcionárov podľa § 11 ods. 1 písm. c) ZVO (týka sa aj konečných užívateľov výhod subdodávateľa tohto uchádzača, ktorý má povinnosť zápisu do RPVS). 4. Ocenená Príloha č. 2 úspešného uchádzača (návrh na plnenie kritérií) sa stane súčasťou Zmluvy o Dielo ako jej Príloha č. 1. 5. Zmluva bude platná jej podpisom oboma zmluvnými stranami a nadobudne účinnosť po jej zverejnení v Centrálnom registri zmlúv SR v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 6. V súvislosti so zadávaním tejto zákazky bude verejný obstarávateľ spracúvať osobné údaje fyzických osôb uvedených v ponuke každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač pre tento účel zabezpečí súhlas dotknutých osôb v dokumente, kde sa nachádzajú osobné údaje dotknutej osoby. Predložením ponuky uchádzač súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v ponuke na účely zabezpečenia riadneho postupu verejného obstarávania. 7. Zábezpeka sa nevyžaduje. 8. Obhliadka sa nevyžaduje. 9. Ide o opakované verejné obstarávanie. 10. Zákazka sa zadáva ako zákazka s nízkou hodnotou podľa §117 (superreverz) ZVO a je realizovaná systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO (elektronická platforma) na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po bezplatnej registrácii v systéme EVO. 11. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 12. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/ uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk / +421 2 209 25 100