Vyhlásené obstarávanie

Nákup a dodanie kancelárskych potrieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
78 007,15
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Nákup a dodanie kancelárskych potrieb na základe vzájomne odsúhlaseného položkového zoznamu produktov a cien. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 tejto Výzvy..

Doplňujúce informácie

Ponuka musí obsahovať: a) Vyplnený opis predmetu zákazky podľa Prílohy č. 1 tejto Výzvy podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača vrátane identifikačných údajov. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní a v ponuke uvedie cenu celkom, b) Návrh zmluvy podľa Prílohy č. 2 tejto Výzvy podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa vrátane identifikačných údajov, c) Vyhlásenie uchádzača o subdodávkach podpísané oprávnenou osobou podľa Prílohy č. 3 tejto Výzvy, d) Podpísané Čestné vyhlásenie v zmysle Prílohy č. 4 tejto Výzvy, e) Podpísané Čestné vyhlásenie v zmysle Prílohy č. 5 tejto Výzvy, f) Podpísané Čestné vyhlásenie v zmysle Prílohy č. 6 tejto Výzvy. Ďalšie informácie: 23.1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi, počas celého procesu verejného obstarávania . 23.2. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa. 23.3. Vyhodnotenie ponúk: V zmysle § 117 ods. 1 účinného zákona o verejnom obstarávaní (hospodárnosť) sa vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, výhradne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, ak ponuka uchádzača na 1. mieste v poradí nebude spĺňať požiadavky na predmet zákazky, verejný obstarávateľ pristúpi k vyhodnoteniu ponuky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 23.4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upraviť požadovaný rozsah dodávaného tovaru / poskytnutej služby na základe potrieb Úradu pre územné plánovanie a výstavby SR a v závislosti na vyčlenení rozpočtovaných finančných prostriedkov. 23.5. V prípade, že bude opis predmetu zákazky odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové špecifikácie, funkčné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v opise predmetu zákazky. Predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. V prípade uvedenia konkrétnych značiek tovarov, materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj tovar lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke. 23.6. V prípade potreby môže verejný obstarávateľ vysvetliť a ak to bude nevyhnutné, aj doplniť informácie uvedené v tejto Výzve na predkladanie ponúk . 23.7. Vyhodnotenie ponúk je neverejné. 23.8. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu (resp. odmietne potvrdiť prijatie objednávky) v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý nebol z verejného obstarávania vylúčený a ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí uchádzačov, a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 23.9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak: - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanovených v tejto Výzve na predloženie ponuky; - zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené; - ponuka uchádzačov bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky; - nebola predložená ani jedna ponuka.