Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia vyhliadkovej veže na Dukle I. a II. etapa – objekty súvisiace s pilónom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Vojenský historický ústav
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
179 981,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
7. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Podrobný opis predmetu zákazky viď v prílohe č 3. Výzvy na predkladanie ponúk, ktorá je zverejnená na profile zákazky.. V roku 2020 bola pripravená projektová dokumentácia, ktorá riešila I.Etapu rekonštrukcie vyhliadkovej veže na Dukle. V roku 2021 bola pripravená projektová dokumentácia, ktorá riešila II.Etapu rekonštrukcie vyhliadkovej veže na Dukle. Z uvedených neboli riečené 4 stavebné objekty, ktorá je predmetom tejto zákazky a to: SO.05. Ostatné stavebné úpravy SO.06. Vonkajšia fasáda SO 07 Výmena osvetlenia schodiskovej veže SO.08. Kamerový systém

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto Výzve, zverejnených podkladoch a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add 4. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto VO sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 5. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa mysli, kedy bola správa doručená uchádzačovi v IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 5.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapisovaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.