Vyhlásené obstarávanie

Dočasné prestrešenie mikve a pece


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 856,95
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212314-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte rituálnych kúpeľov mikve apece vareály Synagógy vSenci.. Vybudovanie dočasného dreveného prístrešku so šikmou strechou z plechovej krytiny nad rituálnymi kúpeľmi mikve. Úprava ostení a priľahlých stien a konštrukcií v priestoroch budovy.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 28.5. súťažných podkladov. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 07.02.2023 o10:00 hod. na adrese: Synagóga v Senci, Mierové námestie 16/12, 903 01 Senec. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 07.02.2023 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa p. Vladimír Vovolka tel.: + 421 904 682 716 email: vladimir.vovolka@region-bsk.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.