Vyhlásené obstarávanie

Studená bitúmenová zmes


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
100 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
44113600-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
26. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, a to konkrétne studenej bitúmenovej zmesi balenej vo vreciach pre zabezpečenie vysprávok v rámci zimnej údržby ciest v minimálnej požadovanej kvalite a vlastnostiach podľa špecifikácie verejného obstarávateľa uvedenej v nasledujúcich bodoch tejto Výzvy. Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná osobným odberom verejného obstarávateľa na základe čiastkovej objednávky v minimálnej požadovanej kvalite a vlastnostiach podľa špecifikácie verejného obstarávateľa v dohodnutom čase, mieste a podľa ostatných podmienok podľa Rámcovej dohody (Príloha č. 2 tejto Výzvy) v rozsahu a v celkovom množstve 400 ton. Predmet zákazky, studená bitúmenová zmes sa používa na úsporné opravy výtlkov a drobné opravy povrchov ciest za nepriaznivých poveternostných podmienok, ako je dážď, sneh, námraza pri teplotách vzduchu až do - 10 °C s tým, že doprava môže byť po oprave poškodeného miesta okamžite obnovená. Predmet zákazky musí spĺňať podmienky STN, EN a právnych predpisov v SR v plnom rozsahu a musí byť certifikovaný v zmysle zásad zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 133/2013 o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.. Dodanie predmetu zákazky priebežne počas trvania Rámcovej dohody (príloha č. 2 Výzvy) bude prebiehať prostredníctvom osobného odberu verejného obstarávateľa na predajnom/výdajnom mieste úspešného uchádzača, ktoré v ponuke jednoznačne identifikuje, a to v predpokladanom množstve uvedenom v bode 2.1 tejto výzvy (400 ton), ktoré množstvo nie je pre verejného obstarávateľa záväzné, je len orientačné a verejný obstarávateľ nemá povinnosť toto množstvo odobrať v celom rozsahu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa predajné/výdajné miesto uchádzača nachádzalo maximálne vo vzdialenosti do 100 km vrátane od sídla strediska verejného obstarávateľa vo Zvolene. Pri posudzovaní splnenia podmienky uvedenej v bode 3.2 tejto Výzvy, bude verejný obstarávateľ vychádzať z aplikácie Google Maps, pričom vyberie najkratšiu možnú vzdialenosť.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.