Vyhlásené obstarávanie

Bežné opravy a údržby bytov a nebytových priestorov MČ Bratislava-Ružinov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
299 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
16. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú bežné opravy, údržba v obecných bytoch a nebytových priestorov vo vlastníctve alebo v správe verejného obstarávateľa na území mestskej časti Bratislava-Ružinov.. Predmetom zákazky sú bežné opravy, údržba v obecných bytoch a nebytových priestorov vo vlastníctve alebo v správe verejného obstarávateľa na území mestskej časti Bratislava-Ružinov. V rámci predmetu zákazky budú vykonávané práce a služby týchto profesií: búracie práce, murárske práce, obkladačské práce, vodoinštalačné práce, elektroinštalačné práce, plynoinštalačné práce, stolárske, zámočnícke práce, iné bežné stavebné práce, opravy a údržba prístrojov a zariadení (elektrických, plynových) a odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení (elektrických, plynových). Pri stavebných prácach predpokladáme v ojedinelých prípadoch a v obmedzenom rozsahu stavebné práce spojené s odstránením azbestu, ktorý sa v minulosti používal pri stavebných prácach, napr. obvodové dosky a priečky, rúry alebo krytiny. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval technickým a personálnym zabezpečením, ktoré mu umožní bezodkladne najneskôr do 2 hodín po telefonickom oznámení od verejného obstarávateľa odstrániť havarijný stav v bytoch alebo nebytových priestorov vo vlastníctve alebo v správe objednávateľa, v ktorých takýto havarijný stav nastal. Verejný obstarávateľ bude objednávať bežné opravy a údržby, ktoré sú uvedené vo Výkaze výmer v Prílohe č. 5 Výzvy na predkladanie ponúk, na základe čiastkových jednotlivých objednávok podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa až do vyčerpania finančných prostriedkov zodpovedajúcich predpokladanej hodnoty zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedené v bode 4 Výzvy na predkladanie ponúk a ostatné špecifikácie sú uvedené v Prílohe č. 6 Nárh Rámcovej dohody.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou bude realizovaný s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania ERANET.