Vyhlásené obstarávanie

Zavedenie procesov governance informačnej bezpečnosti do praxe s využitím SW nástrojov na riadenie procesov a manažment dokumentov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
37 140,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
10. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich so zavedením procesu riadenia IB a KB ITVS v súlade s projektom: Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prostredí DFNKE, na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. Z311071CBU2, ktorá bola uzavretá dňa 20.12.2022, medzi Ministerstvom dopravy a výstavby SR, v zastúpení Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, v súlade s výzvou OPII-2022/7/20-DOP - Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v zdravotníckych zariadeniach a v súlade so zákonom č. 95/2019 Z. z. a so zákonom č. 69/2018 Z. z.. Celok A) - Predmetom tohto celku je aktualizácia existujúcej bezpečnostnej dokumentácie a tým deklarovanie plného súladu so schváleným horizontálnym projektom. Dokumentácia bude aktualizovaná na základe novely ZoKB a bude spracovaná podľa metodik a šablón, ktoré budú v budúcnosti zverejnené MIRRI. Bude taktiež dopracovaná potrebná dokumentácia z dôvodu nasadenia nových bezpečnostných systémov a budú realizované školenia na zvýšenie úrovne KB. Požaduje sa vypracovanie elektronických dokumentov, šablón pre DMS. Dodávateľ je pri aktualizácii a vypracovaní bezpečnostných dokumentov, na základe tohto opisu predmetu zákazky povinný používať jednotné termíny na pomenovávanie rovnakých javov a tvoriť formulácie tak, aby bola jednoznačná a nezameniteľná výpovedná hodnota pomenovaných javov. Na tento účel bude podľa potreby vytvorená v dokumentoch časť/článok Vymedzenie základných pojmov, zoznam skratiek. 1.Analýza aktuálneho stavu v oblasti riadenia IB a KB a jeho súladu s požiadavkami príslušných právnych predpisov 2.Aktualizácia analýzy rizík (ďalej len AR) a analýzy dopadov (Business Impact Analysis ďalej len BIA) vrátane identifikácie aktív a ohodnotenia ich kritickosti, klasifikácie aktív a kategorizácie informačných systémov a sietí, identifikácie hrozieb a vektorov útokov, analýzy potenciálnych dopadov, identifikácie rizík na základe pravdepodobností výskytu hrozieb a možných dopadov, identifikácie existujúcich opatrení a reziduálnych rizík a návrhu opatrení. AR a BIA vykonať a zaznamenávať v prostredí SharePoint obstarávateľa. 3.Na základe AR a BIA vypracovanie stratégie IB a KB ITVS vrátane plánu/harmonogramu na implementáciu navrhnutých opatrení 4. Zabezpečenie formálneho rozhodnutia o riadení rizík (o ich akceptacii alebo prijati adekvatnych opatreni na ich znizenie alebo uplnu eliminaciu). 5.Aktualizovanie a vytvorenie požadovaných interných bezpečnostných dokumentov a smerníc pre relevantné oblasti riadenia IB a KB 6.Vypracovanie plánu školení, realizovanie školenia a testovanie odolnosti podľa vypracovaných testovacích scenárov. Celok B) - Predmetom tohto celku je implementacia SW nástroja pre procesno-organizacne riadenie IK a KB, kde požadujeme implemenáciu IT Service Management (ITSM) s využitím DMS do aplikačno-technologického prostredia verejného obstarávateľa a nastavenie jeho funkcionalít tak, aby spĺňal všetky požiadavky a skutočné potreby, ktoré vyplynú verejnému obstarávateľovi z vykonaných analýz na základe tejto zákazky a poskytnúť požadované výstupy pre podporu riadenia IB a KB ITVS. IT Service Management, čiže ITSM preložené do slovenčiny - "Riadenie IT služieb". Celkové množstvo alebo rozsah: Predmet zákazky zahŕňa jeden logický celok skladajúci sa z nedeliteľných častí.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom - podmienkam prieskumu trhu, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii, k vysvetleniam informácii potrebných na vypracovanie ponuky, na preukázanie splnenia podmienok účasti a ostatných, na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. Komunikácia sa uskutočňuje písomne, v súlade s § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronických prostriedkov, ak zákon o verejnom obstarávaní neustanovuje inak. Záujemca, alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. Súťažné podklady - podmienky prieskumu trhu sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady - podmienky prieskumu trhu budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle výzvy na predkladanie ponúk. 2. Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti musí byť doručená dostatočne vopred. Vysvetlenie informácii uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch - podmienkach prieskumu trhu alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred a to prostredníctvom portálu https://dfnkosice.eranet.sk s tým, že notifikácia bude záujemcom alebo uchádzačom doručovaná z portálu https://dfnkosice.eranet.sk na e-mail uvedený v Žiadosti o SP, resp. Žiadosti o účasť, čo sa pre účel tohto zadávania považuje za doručené v zmysle §24 a §25 zákona č.71/1967 o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. 3. UCHÁDZAČ PREDLOŽÍ AJ INÉ DOKLADY, ALEDO DOKUMENTY podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré sú vzhľadom na obmedzujúci počet znakov tejto časti na 4000, podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 4. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov - podmienok prieskumu trhu a príručiek dostupných na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zamerané na zelené VO, obstarávanie inovácií, ani na sociálne aspekty. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f), zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d.) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní.