Vyhlásené obstarávanie

Nový zdroj tepla a elektriny – plynové motory a transformátor T10 v závode Žilina


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Tepláreň Košice, a. s. v skratke TEKO, a. s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
29 179 736,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45251220-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
10. Júl 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia energetického zdroja na výrobu tepla a elektriny na technologickej koncepcii dvoch (2) plynových motorov a ostatného príslušenstva. Súčasťou diela je aj rekonštrukcia distribučného transformátora T10 s dodávkou nového transformátora s príslušenstvom. Pre nedostatočný počet znakov v bode VI.3) Doplňujúce informácie, obstarávateľ uvádza nasledovné doplňujúce informácie: 10. Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie podľa § 48 ZVO najneskôr do 8.2.2023, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 11. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v oznámení je stanovená ako maximálna. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak navrhované ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota predmetu zákazky. 12. Informácia k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Predpokladané trvanie zmluvy je 46 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy (22 mesiacov na zhotovenie diela, ktoré je predmetom zákazky, a predpokladaných 24 mesiacov na poskytovanie servisu a opráv diela). 13. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zadať zákazku na základe základných ponúk alebo aktualizovaných ponúk, ak základnú ponuku, resp. aktualizovanú ponuku, ktorá sa po vyhodnotení všetkých ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestnila na prvom mieste, prijme bez návrhov zmien predložených uchádzačom spolu s ponukou. Bližšie informácie sú uvedené v bode 26.14 súťažných podkladov k tejto zákazke. 14. Informácia k bodu IV.2.4): katalógové listy alebo certifikáty navrhovaných materiálov a výrobkov môžu byť v ponuke predložené aj v anglickom jazyku.. Predmetom zákazky je realizácia energetického zdroja na výrobu tepla a elektriny na technologickej koncepcii dvoch (2) plynových motorov a ostatného príslušenstva. Súčasťou diela je aj rekonštrukcia distribučného transformátora T10 s dodávkou nového transformátora s príslušenstvom. Zákazka zahŕňa všetky dodávky, práce a služby potrebné k zhotoveniu diela ako funkčného celku zdroja tepla a elektrickej energie plynové motory a transformátor T10 a súvisiacich technológií potrebných v súlade s legislatívou pre korektnú, spoľahlivú, bezpečnú a k životnému prostrediu šetrnú prevádzku novo inštalovaných zariadení, v rozsahu: - Projektové a inžinierske práce - Stavebné a búracie práce - Dodávka a montáž technológie vrátane všetkých pripojení, demontáž - Odskúšanie a uvedenie do prevádzky - Servis a údržba

Doplňujúce informácie

1. Všetky ďalšie informácie k súťaži a podrobnejšie informácie týkajúce sa postupu v tejto zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch. Vzhľadom na použitý postup v tejto zákazke budú ďalšie informácie neuvedené v súťažných podkladoch doplnené resp. bližšie špecifikované vo výzvach na predkladanie ponúk a vo výzvach na rokovanie. 2. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 1. februára 2023 o 10:00 h. na adrese Košická 11, 011 87 Žilina, SR. Bližšie informácie k účasti na obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch k tejto zákazke. 3. Obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. Ak záujemca použije JED, obstarávateľ bude v rámci vyhodnotenia žiadostí o účasť za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania ihneď písomne žiadať záujemcov o predloženie dokladu/dokladov nahradených JED-om podľa § 39 ods. 6 ZVO. 5. Záujemca je povinný predložiť žiadosť o účasť elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE. Lehotu na predkladanie žiadosti o účasť obstarávateľ stanovil do 20.2.2023 do 15:00h miestneho času. Žiadosť o účasť musí obsahovať doklady a dokumenty požadované v súťažných podkladoch. 6. Žiadosť o účasť sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a bude vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Podmienkou používania systému JOSEPHINE vrátane predkladania žiadostí o účasť a ponúk je registrácia a autentifikácia záujemcu v systéme JOSEPHINE. Záujemca má možnosť sa registrovať do systému JOSEPHINE pomocou hesla alebo pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom (eID) a bezpečnostným osobnostným kódom (eID BOK). Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE v prac. dňoch v čase od 8:00 do 16:00h a o dokončení autentifikácie informuje záujemcu e-mailom. Autentifikáciu je možné vykonať spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou eID BOK. Právnickú osobu do systému JOSEPHINE registruje a autentifikuje jej štatutárny orgán alebo člen jej štatutárneho orgánu (ďalej len "štatutárny orgán") pomocou eID BOK štatutárneho orgánu; b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) záujemcu, resp. v prípade právnickej osoby jej štatutárneho orgánu na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE; c) vložením dokumentu preukazujúceho záujemcu, resp. v prípade právnickej osoby jej štatutárny orgán na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou; d) vložením plnomocenstva na kartu užívateľa po registrácii, ktoré je podpísané kvalifikovaným elektronickým podpisom záujemcu, resp. v prípade právnickej osoby jej štatutárneho orgánu a aj splnomocnencom alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou. 7. K bodu IV.1.4: Obstarávateľ pripúšťa možnosť uskutočňovať rokovania o aspektoch predmetu plnenia zákazky, najmä technických, zmluvných, administratívnych a finančných podmienkach vo viacerých etapách. Pri použití rokovacieho konania uskutočneného v niekoľkých po sebe nasledujúcich etapách sa nebude uplatňovať zníženie počtu ponúk podľa § 73 ods. 3 ZVO. 8. Jedná sa o zelené ver. obstarávanie, s použitím environmentálneho hľadiska. 9. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak v lehote viazanosti ponúk nezíska financovanie zákazky z MoF v požadovanej výške.