Vyhlásené obstarávanie

STAVEBNÉ PRÁCE FLAGSHIP POBOČKY VšZP-OPAK.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
191 526,64
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Január 2023
Dátum otvárania ponúk:
20. Január 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce potrebné na vytvorenie flagship pobočky Všeobecnej zdravotnej poisťovne v obchodnom priestore s označením SU A 033, 01.OP.09. obchodného centra Stanica Nivy v Bratislave (dielo). Realizáciu predmetu zákazky požaduje verejný obstarávateľ vykonať na základe zmluvy o dielo a projektovej dokumentácie vypracovanej v stupni realizačnej projektovej dokumentácie spoločnosťou MOTION DESIGN s.r.o.. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk podklady. .. Predmetom zákazky sú stavebné práce potrebné na vytvorenie flagship pobočky Všeobecnej zdravotnej poisťovne v obchodnom priestore s označením SU A 033, 01.OP.09. obchodného centra Stanica Nivy v Bratislave (dielo). Realizáciu predmetu zákazky požaduje verejný obstarávateľ vykonať na základe zmluvy o dielo a projektovej dokumentácie vypracovanej v stupni realizačnej projektovej dokumentácie spoločnosťou MOTION DESIGN s.r.o. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk podklady.

Doplňujúce informácie

1. VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Ponuky sa budú predkladať elektronicky podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 2.1. Neregistrovaný uchádzač má možnosť sa registrovať do systému JOSEPHINE pomocou hesla alebo aj pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). 2.2 Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 2.3 Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v prehľade - zozname obstarávaní vyberie predmetné obstarávanie a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. 3.Dotknuté verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inováciíí, ani nie je zamerané na sociálny aspekt. Ďalšie osobitné podmienky plnenia zmluvy: 3. Zhotoviteľ je počas celej doby realizácie povinný postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi, taktiež s Projektom organizácie výstavby a Plánom BoZP, ktoré sú prílohou Technického a Dizajnového manuálu vydaného Stanica Nivy s.r.o.. Zhotoviteľ taktiež preberá na seba počas celej doby realizácie predmetu zákazky zmluvné povinnosti verejného obstarávateľa vyplývajúce z uvedených interných dokumentov vydaných Stanica Nivy s.r.o. 4. Verejný obstarávateľ podmieňuje, že Zhotoviteľ musí pri plnení zákazky spolupracovať so zmluvným partnerom verejného obstarávateľa Stanica Nivy s.r.o. Ide o nominované profesie zmluvného partnera, ktoré bude zmluvný partner na predmete plnenia zákazky realizovať. Nominované profesie: núdzové osvetlenie, realizácia sprinklerových stabilných hasiacich zariadení, elektrická požiarna signalizácia (EPS) a hlasová signalizácia požiaru (HSP). Uvedené nominované profesie nie sú predmetom plnenia Zmluvy o dielo.