Vyhlásené obstarávanie

Pravidelné upratovanie a čistenie priestorov budovy okresného súdu.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Okresný súd Nové Zámky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
47 272,73
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
2. December 2022
Dátum otvárania ponúk:
2. December 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Áno
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelné poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v budove okresného súdu. Upratovacie a čistiace služby bude poskytovateľ vykonávať v suteréne, na prízemí a na 1. až 4. poschodí budovy okresného súdu, s upratovaním schodiska hlavného vstupu.. Predmetom zákazky je pravidelné poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v budove okresného súdu. Upratovacie a čistiace služby bude poskytovateľ vykonávať v suteréne, na prízemí a na 1. až 4. poschodí budovy okresného súdu, s upratovaním schodiska hlavného vstupu. Upratovanie je zamerané na kancelárie, pojednávacie miestnosti, knižnicu, dámske a pánske toalety, chodby, archívy a schodiská. Poskytovateľ upratovacích a čistiacich služieb bude pri výkone upratovania používať vlastné čistiace a upratovacie prostriedky vrátane: čistiacich a dezinfekčných prostriedkov (upratovacej chémie), vlastných strojov, náradia, prístrojov a zariadení na čistenie, vlastných vedier, handier, upratovacích vozíkov, mopov, zmetákov, vysávačov a vrátane ochranných pracovných pomôcok pre vlastných zamestnancov. Poskytovateľ služieb bude meniť odpadové vrecká v smetných košoch v priestoroch súdu na vlastné náklady. Do predmetu zákazky nepatrí dodávanie hygienických potrieb na toalety (toaletný papier, mydlo, papierové utierky apod.). Uvedené potreby si zabezpečuje verejný obstarávateľ z vlastných zdrojov a ich dopĺňanie vlastným zamestnancom.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú prijateľné pre verejného obstarávateľa, alebo budú v rozpore s finančnými prostriedkami určenými pre uvedený predmet zákazky. Verejný obstarávateľ neumožňuje variantné riešenie a nevyžaduje zábezpeku. Predložením ponuky uchádzač potvrdzuje súhlas s podmienkami výzvy na predloženie ponuky. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté zo strany uchádzača budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.