Vyhlásené obstarávanie

Interiérové vybavenie - výroba, montáž, doprava a iné súvisiace služby na základe projektu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
71 146,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39130000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výroba interiérového vybavenia vrátane montáže, dopravy a iných súvisiacich služieb na základe projektu Príloha č. 5 Rozloženie interiérových prvkov po miestnostiach. Iné súvisiace služby predstavujú činnosti vo vzťahu k interiérovým prvkom, ktoré sú už v súčasnosti v danom priestore a : -ktoré budú plne zachované a treba ich rešpektovať, -ktoré uchádzač opraví alebo prerobí ( závažný konštrukčný zásah); -ktoré budú zachované a uchádzač ich len presťahuje a prispôsobí novému účelu, vrátane sťahovania medzi poschodiami a vešaniu na steny z rôznych materiálov;. Predmetom zákazky je výroba interiérového vybavenia vrátane montáže, dopravy a iných súvisiacich služieb na základe projektu Príloha č. 5 Rozloženie interiérových prvkov po miestnostiach. Iné súvisiace služby predstavujú činnosti vo vzťahu k interiérovým prvkom, ktoré sú už v súčasnosti v danom priestore a : -ktoré budú plne zachované a treba ich rešpektovať, -ktoré uchádzač opraví alebo prerobí ( závažný konštrukčný zásah); -ktoré budú zachované a uchádzač ich len presťahuje a prispôsobí novému účelu, vrátane sťahovania medzi poschodiami a vešaniu na steny z rôznych materiálov;

Doplňujúce informácie

1Ponuky sa predkladajú prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným vo Výzve na predkladanie ponúk. Ponuka je vyhotovená elektronicky a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 2Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.Miesto dodania predmetu zákazky: v objekte Rektorátnej budovy, ulica Študentská 2, Trenčín. 4.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 2.000 EUR. Informácie o tom, akým spôsobom je možné zložiť zábezpeku ponuky sú uvedené vo výzve na predloženie cenovej ponuky. 5.Verejný obstarávateľ bude organizovať individuálne obhliadky na základe dopytu záujemcov. Informácie k organizácií obhliadky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. 6.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.