Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie kapacít MŠ formou prístavby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Radošina
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
178 140,14
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
24. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kancelária spoločnosti MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, Považská Bystrica 017 01
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena vrátane DPH
  • 30 % Lehota realizácie

Opis obstarávania

Prístavba je navrhnutá tak, že vyplní priestor ohraničený dvomi stenami MŠ. Prístavba dodržuje výškové členenie jestvujúcej budovy (podlahy, atika, okenné výplne). Jedná sa o dvojpodlažnú prístavbu, nepodpivničenú, zastrešenú plochou strechou s atikou. Prístavba bude s objektom MŠ prepojená formou vybúrania otvorov v obvodových výplňových stenách. Prepojením oboch objektov je potrebné premiestniť plynové kotle na 2NP do miestnosti 2.05, kde bola vytvorená malá miestnosť, ktorá oddelila plynové spotrebiče od zbytku priestoru. Na odvetranie miestnosti je potrebné vybúrať časť steny v SZ fasáde na osadenie dvojkrídlového okna. Z dôvodu rozšírenia kapacít MŠ, je potrebné rozšíriť aj hygienické zázemie pre deti.

Doplňujúce informácie

Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané mailom reagovať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Žiadosť o súťažné podklady má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. Zhotoviteľ je povinný do 15 dní od písomného vyzvania Objednávateľa poskytnúť Objednávateľovi finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 15 % z celkovej ceny diela bez DPH ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela podľa tejto zmluvy a jeho dokončenie, kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok vrátane ceny. Finančnú zábezpeku je Zhotoviteľ povinný poskytnúť Objednávateľovi vložením finančných prostriedkov na bankový účet Objednávateľa.Uvedenú zábezpeku bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy, ako aj na prípadné dokončenie diela predmetu zmluvy. -Zábezpeka zádržné vo výške 15% z celkovej ceny diela bez DPH bude vrátené zhotoviteľovi nasledovne: v prípade, že do dvoch mesiacov po riadnom a úplnom dodaní diela objednávateľovi nebudú zistené na diele žiadne závady a/alebo ani zo strany objednávateľa nebudú žiadne práce a dodávky reklamované, bude 15 % zábezpeky zádržného vyplatené zhotoviteľovi do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti zhotoviteľa o vyplatenie zábezpeky zádržného objednávateľovi. T. z. zhotoviteľ je oprávnený doručiť objednávateľovi žiadosť o vrátenie 15% zábezpeky až po márnom uplynutí lehoty dvoch mesiacov po riadnom a úplnom dodaní celého diela objednávateľovi. V prípade, ak do dvoch mesiacov po riadnom a úplnom dodaní celého diela objednávateľovi budú zistené na diele závady a/alebo práce a dodávky budú reklamované, bude 15 % zábezpeky zádržného vyplatené až do 30 dní po riadnom a úplnom odstránení všetkých závad a/alebo reklamovaných prác a dodávok, (prípadne bude vyplatená len časť zádržného vo výške po odrátaní nárokov objednávateľa - napr. na zmluvnú pokutu, ktoré mu počas zadržiavania zádržného vznikli). -Úroky zo zádržného, ak ich banka objednávateľovi poskytuje patria (vo výške, v ktorej ich banka poskytuje na účte objednávateľa) zhotoviteľovi a budú mu vrátené spolu so zádržným (pokiaľ nebudú započítané s objektívnymi nárokmi objednávateľa). Ak Zhotoviteľ Objednávateľovi v stanovenej lehote finančnú zábezpeku neposkytne, Objednávateľ je oprávnený od Zhotoviteľa žiadať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3% z celkovej ceny predmetu diela podľa tejto zmluvy bez DPH za každý, aj začatý deň omeškania.