Vyhlásené obstarávanie

Preventívna údržba technických prvkov fyzickej ochrany bez zásahu do riadiaceho systému


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
158 268,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50610000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet zákazky tvorí preventívna údržba, zabezpečenie špeciálnych činností súvisiacich s dodržaním legislatívy a technických noriem zariadení technických prostriedkov fyzickej ochrany (TPFO), umiestnených v areáli JAVYS, a. s. (ďalej len Objednávateľ) v lokalite Jaslovské Bohunice a zabezpečenie nepretržitej prevádzky a údržby TPFO v súlade s platnými prevádzkovými predpismi a platnými plánmi fyzickej ochrany (ďalej len Služby).. Predmet zákazky tvorí preventívna údržba, zabezpečenie špeciálnych činností súvisiacich s dodržaním legislatívy a technických noriem zariadení technických prostriedkov fyzickej ochrany (TPFO), umiestnených v areáli JAVYS, a. s. (ďalej len Objednávateľ) v lokalite Jaslovské Bohunice a zabezpečenie nepretržitej prevádzky a údržby TPFO v súlade s platnými prevádzkovými predpismi a platnými plánmi fyzickej ochrany (ďalej len Služby).

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne cez IS EVO. 2.Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom vyplneného formulára PONUKA (vrátane príloh, ako sa vyžadujú), ktorého vzor tvorí prílohu č. 8 Súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky. 3.Návrh zmluvy o poskytovaní služieb tvorí samostatnú prílohu č. 7 Súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené vo verejnej zóne zákazky. 4.Predmetné verejné obstarávanie nie je -zelené verejné obstarávanie -obstarávanie inovácií -obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 5.Predmetná zákazka je zákazkou v oblasti obrany a bezpečnosti a realizuje sa v súlade s § 139 ods. 1) Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 6.Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti: 6.1podpísanú zmluvu vrátane všetkých jej príloh, 6.2doklady na preukázanie/splnenia nasledovných osobitných zmluvných podmienok: 6.2.1 POTRVDENIE O PRIEMYSELNEJ BEZPEČNOSTI úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy s verejným obstarávateľom preukázať, že disponuje platným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti, vydaným Národným bezpečnostným úradom podľa § 50 zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako zákon o ochrane utajovaných skutočností) alebo podľa ekvivalentného právneho predpisu krajín EÚ, v minimálnom rozsahu na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami v minimálnom stupni utajenia Dôverné. Oprávnenie vydané príslušným orgánom členského štátu verejný obstarávateľ uzná po predchádzajúcom overení platnosti oprávnenia podľa osobitného predpisu, ak medzinárodná zmluva neustanovuje inak. V prípade, ak je uchádzačom skupina dodávateľov, požiadavku na bezpečnostnú previerku preukazuje min. 1 člen skupiny dodávateľov, pričom tento člen skupiny dodávateľov musí zároveň disponovať aj oprávnením na poskytovanie technickej služby. Na preukázanie splnenia požiadavky na bezpečnostnú previerku môže úspešný uchádzač alebo skupina dodávateľov, ktorá sa stane úspešným uchádzačom, využiť aj kapacity inej osoby resp. subdodávateľa. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity inej osoby resp. subdodávateľa. Skutočnosť podľa druhej vety preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto inou osobou resp. subdodávateľom. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok inej osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie splnenia požiadavky, - musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa bodu 5 súťažných podkladov - a zároveň musí disponovať oprávnením na poskytovanie technickej služby. 6.2.2 VÝKONOVÁ ZÁRUKA úspešný uchádzač bude pred podpisom zmluvy povinný: a) zložiť na účet verejného obstarávateľa finančnú čiastku vo výške 5000 EUR b) alebo verejnému obstarávateľovi predložiť/zabezpečiť predloženie originálu bankovej záruky vo výške 5000 EUR platnej počas celého trvania zmluvy. Finančná čiastka alebo banková záruka bude slúžiť ako inštitút výkonovej záruky riadneho poskytovania služieb, ich kvality, včasnosti a dodržiavania ostatných zmluvných podmienok. Ďalšie podmienky sú uvedené v bod 6.12 návrhu zmluvy .