Vyhlásené obstarávanie

Nákup a dodanie nábytku - stoly, kontajnery, poličky, stoličky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Spojená škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 132,98
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39130000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. November 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet zákazky zo 7 častí. 1.časť 17 ks kancelársky stôl typ 1 + 17 ks kontajner typ 10 + 1 ks kancelársky stôl typ 3) 2.časť 4 ks kancelársky stôl typ 2a + 4 ks kontajner typ 20a 3.časť 5 ks kancelársky stôl typ 2b + 5 ks kontajner typ 20b 4.časť 6 ks kancelársky stôl typ 4 5.časť 6 ks závesná polica na stenu 6.časť 22 ks stolička typ S1 7.časť 9 ks stolička typ S2. Bližšia špecifikácia predmetov zákazky je uvedená v jednotlivých prílohách. Cenovú ponuku predkladá dodávateľ zvlášť za každú časť zákazky. Každá časť bude samostatne vyhodnocovaná.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi, resp. záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným systémom IS EVO. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne len za účelom výberu zmluvného partnera. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy, ak bol na jej uzatvorenie vyzvaný. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže v prípade, ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Regionálny úrad školskej správy v Prešove vyzvať na uzatvorenie objednávky, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov: nebude predložená ani jedna ponuka ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo výzve na predkladanie ponúk ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo predmetné verejné obstarávanie ak sa v priebehu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby v predmetnom verejnom obstarávaní pokračoval ak cena úspešného uchádzača bude o viac ako 10 % vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky, alebo v prípade, ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol obstarávateľ predpokladať