Služba upratovania a čistenia sa bude realizovať v budove Okresného súdu, Mierové námestie č. 1 Galanta. Budova okresného súdu pozostáva z jedného podzemného podlažia (suterén) a z šiestich nadzemných podlaží v časti A. V časti B sa nachádzajú tri nadzemné podlažia.. Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v objekte sídla obstarávateľa podľa podrobnej špecifikácie služieb z hľadiska vecného a časového. Predmetom všeobecných upratovacích služieb sú bežné upratovacie služby kancelárií, chodieb, sociálnych zariadení, pojednávacích miestností, eskortnej miestnosti, kuchyniek, archívov, skladov a schodísk v budove Okresného súdu v Galante, Mierové nám. č 1 o celkovej podlahovej ploche 3130,97 m2. Povrchy podláh sú v skladbe dlažbové, PVC, plávajúce podlahy, mramor, a koberce. Vybratý uchádzač zabezpečí denné bežné upratovanie priestorov Okresného súdu Galanta, t.j. denné umytie mramoru a dlažby na chodbách a vo vestibule súdu vhodným čistiacim prostriedkom, dva krát do týždňa vysávanie kobercových povrchov, podláh a plávajúce podlahy dva krát ročne vytepovanie kobercov denné utretie prachu, aj na parapetných doskách a vysypanie košov, pri zabezpečení triedenia odpadov, pričom vhodný papierový odpad sa skladuje zvlášť s jeho následným odvozom (odvoz zabezpečuje obstarávateľ) a zvyšný komunálny odpad sa sype do kontajnera. denné umytie sociálnych zariadení, umývadiel, pisoárov, záchodových mís, kachličkových obkladov stien, zrkadiel a očistenie dverí a zárubní. v archívnych priestoroch raz mesačne umyť podlahu. Dvakrát ročne uchádzač zabezpečí obojstranné umytie okien, včítane rámov v celkovej jednostrannej ploche 1493,92 m2 okien a 606 m2 žalúzií. jeden krát mesačne bude realizované ošetrenie nábytku vhodným leštidlom. Upratovacie služby ďalej pozostávajú zo starostlivosti o čistotu okolia budovy a to formou pozametania a očistenia priľahlých plôch a to podľa potreby, minimálne však raz za týždeň a upratanie plôch interiéru a priľahlého exteriéru v prípade občasných maliarskych, resp. murárskych prác.
Verejný obstarávateľ doporučuje vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky tak, aby si uchádzači/záujemci sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača/záujemcu. Obhliadku je možné vykonať dňa 16.11.2022 do 12.00 hod. Kontaktná osoba vykonávajúca obhliadku : Miriama Rehák, tel. 031/8823190, email: miriama.rehak@justice.sk.