Rekonštruovaný úsek miestnej komunikácie ul. SNP bude pozostávať s asfaltobetónu. Je rozdelený na dve vetvy. Vzhľadom na technické možnosti bude pôvodná šírka vozovky 3,00 m rozšírená na 3,50 m. Rekonštrukcia v maximálnej miere rešpektuje jestvujúce výškové a smerové vedenie miestnej komunikácie. Miestna komunikácia je navrhnutá ako jednopruhová obojsmerná asfaltová komunikácia so spevnenou krajnicou. MK bude mať jednostranný priečny sklon cca 2,0% spád s odvodnením smerom do novonavrhovaného odvodňovacieho rigola. Na začiatku úseku s cestou I/51 sa vybuduje časť chodníka pre peších so zámkovej dlažby. Chodník bude realizovaný v mieste existujúceho zeleného pásu. Odvodnenie rekonštruovanej časti miestnej komunikácie bude zabezpečené priečnym a pozdĺžnym sklonom a vody budú zvedené do zeleného pásu so vsakovacím drénom. Na dno odvodňovacieho rygola bude uložená drenážna rúra v štrkodrvine, ktorá bude zaústená do nového betónového rúrového priepustu, ktorý bude napojený na existujúci priepust pod MK. Realizácia je rozdelená na etapy.. Rekonštruovaný úsek miestnej komunikácie ul. SNP bude pozostávať s asfaltobetónu. Je rozdelený na dve vetvy, prvá vetva A bude mať celkovú dĺžku 276,70 m + 58,90 m so začiatkom v križovatke s cestou I. triedy č. 51 a s ukončením pri pozemku C KN 7549/14, vetva B bude mať celkovú dĺžku 205,20 m. Vzhľadom na technické možnosti bude pôvodná šírka vozovky 3,00 m rozšírená na 3,50 m. Rekonštrukcia v maximálnej miere rešpektuje jestvujúce výškové a smerové vedenie miestnej komunikácie. Miestna komunikácia je navrhnutá ako jednopruhová obojsmerná asfaltová komunikácia kategórie C3 MO 3,50/30, jazdný pás šírky 1x3,00 m + 1x0,50 m spevnená krajnica. MK bude mať jednostranný priečny sklon cca 2,0% spád s odvodnením smerom do novonavrhovaného odvodňovacieho rigola šírky 0,50 m. Na začiatku úseku s cestou I/51 sa vybuduje časť chodníka pre peších so zámkovej dlažby. Chodník bude realizovaný v mieste existujúceho zeleného pásu. Odvodnenie rekonštruovanej časti miestnej komunikácie bude zabezpečené priečnym a pozdĺžnym sklonom a vody budú zvedené do zeleného pásu so vsakovacím drénom šírky 0,5 m a hĺbky 1,0 m. Na dno odvodňovacieho rygola bude uložená drenážna rúra DN 200 mm v štrkodrvine, ktorá bude zaústená do nového betónového rúrového priepustu DN 500, ktorý bude napojený na existujúci priepust pod MK. Realizácia je rozdelená na etapy.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.