Vyhlásené obstarávanie

Prístavba, nadstavba a rekonštrukcia MŠ v Opoji s cieľom rozšírenia priestorových kapacít školy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Opoj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
786 216,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Všetkých uchádzačom budú zároveň navzájom v systéme ezakazky sprístupnené návrhy na plnenie kritérií do dňa 21.10.2022 do 16:00 hod.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prístavba, nadstavba a rekonštrukcia objektu MŠ Opoj. Na zámer zvýšenia kapacity MŠ je potrebná rekonštrukcia objektu a jeho rozšírenie o prístavbu a nadstavbu. Na prízemí existujúceho objektu sú navrhnuté minimálne dispozičné zmeny. Vybúrajú sa dve existujúce priečky a vymurujú sa v novej pozícii tak, aby sa zväčšila jedáleň a vytvorila sa herňa a spálňa pre 20 detí. Prístavba k existujúcemu objektu je situovaná pred severovýchodnou fasádou. Časť prístavby je jednopodlažná a časť dvojpodlažná. V prístavbe sa vytvoril hlavný vstup, horizontálny a vertikálny komunikačný priestor, výťahom sa zabezpečilo bezbariérové riešenie objektu, vytvorila sa šatňa pre zamestnancov a miestnosť pre upratovačku. V nadstavbe sa vytvorili dve triedy so samostatnými herňami a spálňami pre 20 detí, spoločná šatňa a sociálne zariadenie pre 40 detí, sociálne zariadenie pre zamestnancov a miestnosť pre upratovačku, resp. technická miestnosť. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.. Zhrnutie opatrení na rekonštrukciu objektu a jeho rozšírenie o prístavbu a nadstavbu: búracie práce vyplývajúce zo zmeny dispozičného riešenia a zo stavebno technického stavu objektu, zemné práce, základy, zvislé konštrukcie, vodorovné konštrukcie, schodisko, výťah, komínové teleso, krov, strecha, úprava vnútorných a vonkajších povrchov, izolácia proti vode a tepelná izolácia, podlahy, výplne otvorov klampiarske výrobky, zámočnícke výrobky. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ rozhodol, že v tomto verejnom obstarávaní sa v súlade s § 112 ods. 6 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných pokladoch. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi ako aj predkladanie ponúk sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3.Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 ZVO, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o dielo) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 4.Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platnú a účinnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu s poistnou sumou najmenej 2 500 000 Eur spolu s dokladom o zaplatení poistného. Uvedené doklady budú tvoriť prílohu zmluvy. 5.Úspešný uchádzač bude povinný pred uzavretím zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi platné Potvrdenie od OU ŽP o registrácii na vykonávanie zberu a prepravy odpadov. Uvedený doklad bude tvoriť prílohu zmluvy. 6.Pre účely zabezpečenia splnenie záväzkov zhotoviteľa voči objednávateľovi, bude v zmluve o dielo stanovené zádržné vo výške 10% z faktúr vystavených zhotoviteľom. Bližšie informácie sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo. 7.Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na viac častí, pretože celý predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, je potrebná koordinácia medzi jednotlivými fázami realizácie, je potrebná koordinácia a súčinnosť medzi profesiami potrebnými k realizácii predmetu zákazky, je potrebné, aby jeden konkrétny subjekt niesol zodpovednosť za realizáciu diela ako celku, ako aj prípadné vady a záruku. 8.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). 10.Toto verejné obstarávanie nie je zamerané na obstaranie inovácií ani na sociálne aspekty. 11.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy. 12.JED v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotnyeuropskydokument-%20pre%20verejne%20obstaravanie-553.html . JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, taktiež bude zverejnený v profile zákazky. 13.Úspešný uchádzač (ako aj subdodávatelia, ak relevantné) je povinný mať zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy.