Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce flagship pobočky VšZP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
191 526,64
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
11. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
11. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce potrebné na vytvorenie flagship pobočky Všeobecnej zdravotnej poisťovne v obchodnom priestore s označením SU A 033, 01.OP.09. obchodného centra Stanica Nivy v Bratislave (dielo). Realizáciu predmetu zákazky požaduje verejný obstarávateľ vykonať na základe zmluvy o dielo a projektovej dokumentácie vypracovanej v stupni realizačnej projektovej dokumentácie spoločnosťou MOTION DESIGN s.r.o.. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk podklady. .. Predmetom zákazky sú stavebné práce potrebné na vytvorenie flagship pobočky Všeobecnej zdravotnej poisťovne v obchodnom priestore s označením SU A 033, 01.OP.09. obchodného centra Stanica Nivy v Bratislave (dielo). Realizáciu predmetu zákazky požaduje verejný obstarávateľ vykonať na základe zmluvy o dielo a projektovej dokumentácie vypracovanej v stupni realizačnej projektovej dokumentácie spoločnosťou MOTION DESIGN s.r.o. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk podklady.

Doplňujúce informácie

Prístup k výzve na predkladanie ponúk a ku všetkým ostatným dokumentom zákazky, t.j. vysvetľovanie výzvy na predkladanie ponúk, prípadne jej doplnenie je elektronicky cez systém Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Ponuky sa budú predkladať elektronicky podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk v systéme je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) v systéme JOSEPHINE. V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Výzva na predkladanie ponúk a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Dotknuté verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inováciíí, ani nie je zamerané na sociálny aspekt. Ďalšie osobitné podmienky plnenia zmluvy: 3. Zhotoviteľ je počas celej doby realizácie povinný postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi, taktiež s Projektom organizácie výstavby a Plánom BoZP, ktoré sú prílohou Technického a Dizajnového manuálu vydaného Stanica Nivy s.r.o.. Zhotoviteľ taktiež preberá na seba počas celej doby realizácie predmetu zákazky zmluvné povinnosti verejného obstarávateľa vyplývajúce z uvedených interných dokumentov vydaných Stanica Nivy s.r.o. 4. Verejný obstarávateľ podmieňuje, že Zhotoviteľ musí pri plnení zákazky spolupracovať so zmluvným partnerom verejného obstarávateľa Stanica Nivy s.r.o. Ide o nominované profesie zmluvného partnera, ktoré bude zmluvný partner na predmete plnenia zákazky realizovať. Nominované profesie: núdzové osvetlenie, realizácia sprinklerových stabilných hasiacich zariadení, elektrická požiarna signalizácia (EPS) a hlasová signalizácia požiaru (HSP). Uvedené nominované profesie nie sú predmetom plnenia Zmluvy o dielo.