Vyhlásené obstarávanie

Dodávka elektriny a zemného plynu na rok 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gymnázium Martina Hattalu Trstená
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
126 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09310000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
7. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
7. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zákazka je rozdelená na 2 časti. Časť zákazky č. 1: Dodávka elektriny na rok 2023. Predmetom je zabezpečenie dodávky elektriny, distribúcie elektriny do odberných miest verejného obstarávateľa a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v odberných miestach verejného obstarávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok formou Zmluvy o dodávke elektriny. Časť zákazky č. 2: Dodávka zemného plynu pre Gymnázium 2023. Predmetom je zabezpečenie dodávky plynu vrátane všetkých súvisiacich služieb (najmä služieb súvisiacich s prepravou, distribúciou a skladovaním plynu) do odberných miest verejného obstarávateľa a prevzatie zodpovednosti za odchýlku v odberných miestach verejného obstarávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok formou Zmluvy o dodávke plynu.. Časť 1 Premdetom zákazky je dodávka elektriny v zmysle Zákona energetike, t.j. dodávka elektriny, distribučné služby v odberných miestach verejného obstarávateľa, prevzatie zodpovednosti za verejného obstarávateľa za odchýlky v odberných miestach voči zúčtovateľovi odchýlok. Obdobie dodávky je rok 2023 (od 1.1.2023 do 31.12.2023) Predpokladaný odber elektriny je 35 MWh. Počet odberných miest 5, všetky s meraním typu A. Časť 2 Premdetom zákazky Dodávka zemného plynu v zmysle Zákona o energetike, t.j. dodávka zemného plynu vrátane všetkých súvisiacich služieb (najmä služieb súvisiacich s prepravou, distribúciou a skladovaním plynu) v odberných miestach Verejného obstarávateľa) a prevzatie zodpovednosti za Verejného obstarávateľa za odchýlku na Odberných miestach voči zúčtovateľovi odchýlok. Obdobie dodávky je rok 2023 (od 1.1.2023 do 31.12.2023) Predpokladaný odber elektriny je 595 MWh. Počet odberných miest 1, s meraním typu A.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40, sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53. Vzhľadom na to, že sa nepoužije elektronická aukcia, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. V nadväznosti na § 55 ods. 1 ZVO: Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr alebo ak sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk, obstarávateľ je povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotiť splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine. Všetky vysvetlenia súťažných podmienok, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/33293/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. V zmysle § 28 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ oznamuje, že zákazku nie je možné deliť, pretože ide o jeden ucelený celok.