Vyhlásené obstarávanie

Opakované_Realizácia menších stavebných úprav – Obnova sklárskeho múzea a galérie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
RONA, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 374,75
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Rekonštrukcia zahŕňa búranie existujúcich priečok, inštaláciu nových elektrických rozvodov a zdravotechniky, murovanie nových priečok v zmysle nového architektonického návrhu. Renovácia zahŕňa vybudovanie nového bezbariérového vstupu do priestorov galérie a múzea. Druh a množstvo prác sú presne popísané vo výkaze výmer (príloha č. 1 Výzvy) a projektovej dokumentácií (príloha č. 2 Výzvy).. Druh a množstvo prác sú presne popísané vo výkaze výmer (príloha č. 1 Výzvy) a projektovej dokumentácií (príloha č. 2 Výzvy). Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ v zmysle §42, ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov umožňuje použitie ekvivalentov. Ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre. Ak uchádzač vo svojej ponuke použije ekvivalenty, upozorní obstarávateľa vo svojej ponuke, že použil ekvivalenty a predloží zoznam položiek, v ktorých použije ekvivalent s uvedením obchodných názvov a typov, ktoré použije ako ekvivalenty.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch, resp. v súlade s ustanovením § 22 ZVO. Obsah ponúk možno otvoriť a preskúmavať až po uplynutí lehoty určenej na ich predloženie. Komunikácia medzi obstarávateľom a uchádzačmi elektronickým spôsobom prostredníctvom informačného systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s ustanovením § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. ZVO. V prípade predloženia listinnej formy ponuky, uchádzač nesplní podmienky predloženia ponuky, pokiaľ ide o komunikačný formát a určený spôsob a bude vylúčený. Obstarávateľ upozorňuje, že pre prácu so systémom EVO sú záväzné a určujúce platné metodické pokyny a príručky alebo videonávody, voľne dostupné na portáli systému EVO v položke menu Príručky alebo Videonávody (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html). Uchádzač cenu špecifikuje na základe výkazu výmer, ktorý je uvedený v prílohe č. 1 tejto Výzvy a to tak, že ocení jednotlivé položky. Uchádzač musí v cene stavebných prác uviesť pre každú požadovanú položku jednotku, počet jednotiek a jednotkovú cenu. Celková cena je daná súčinom počtu jednotiek a jednotkovej ceny a množstva uvedeného vo výkaze výmer, ktorý je uvedený v prílohe č. 1 tejto Výzvy. Spôsob určenia ceny musí byť zrozumiteľný, jasný a bez matematických chýb. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. Obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti a vylúči ponuku, ktorá nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti uvedené v tejto výzve a v iných dokumentoch poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Výsledkom tohto postupu zadávania zákazky bude zmluva o dielo na realizáciu uvedeného predmetu zákazky (ďalej len ZoD). Platnosť zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobudne účinnosť dňom odovzdania a prevzatia staveniska zhotoviteľovi. K odovzdaniu a prevzatiu staveniska zhotoviteľovi dôjde až po kontrole procesu zadávania zákazky zo strany poskytovateľa pomoci, resp. správcu programu. Obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky tak, aby si záujemca sám overil a získal všetky informácie, ktoré bude potrebovať na prípravu, spracovanie ponuky a začatie prác súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky. Výdavky spojené s touto obhliadkou idú na ťarchu záujemcov. Žiadosti o účasť na obhliadku budú verejnému obstarávateľovi doručené prostredníctvom systému EVO s uvedením kontaktnej osoby a telefonického kontaktu. Na obhliadke sa môže zúčastniť každý záujemca (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu (právnická osoba), ktorá sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu záujemcu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca záujemcu sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu záujemcu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.