Vyhlásené obstarávanie

CSS Kamence, Kysucké Nové mesto – Rekonštrukcia osobného výťahu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
70 807,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45300000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexná výmena 1ks výťahu. Výťah bude umiestnený na pôvodnom mieste v novovybudovanej výťahovej šachte, ktorá je súčasťou predmetu obstarávania. Podrobný opis predmetu, minimálne technické požiadavky a rozsah predmetu zákazky sú definované v Projektovej dokumentácií, v zadaní s výkazom výmer a v súbore Opis predmetu zákazky. Súčasťou predmetu zákazky je zabezpečovanie pravidelných odborných činností, úradných skúšok a odborných prehliadok dodaného výťahu počas záručnej doby (min. 60 mesiacov), technická asistencia, pohotovosť - rozsah a podmienky poskytovania sú definované v návrhu zmluvy o dielo. Upozornenie: Predmetom PD je aj výmena šachty výťahu. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ odporúča pred spracovaním ponuky vykonať obhliadku miesta realizácie. O obhliadku môže záujemca/uchádzač požiadať prostredníctvom IS eZakazky najneskôr 3 dni pred lehotou na predloženie ponúk. Počas obhliadky sa nebude odpovedať na žiadne otázky, lebo pre akékoľvek otázky - vysvetľovanie je určený spôsob elektronickými prostriedkami - prostredníctvom informačného systému eZakazky..

Doplňujúce informácie

1. Požiadavky na obsah ponuky: 1.1. Uchádzač je povinný vypísať cenovú ponuku do predložených tabuliek - Výkaz výmer (predkladá vo formáte excel). Nesmie meniť ich formát, text, ani pridávať a odstraňovať bunky. - Príloha č. 1 1.2. Čestné vyhlásenie - Príloha č. 2 1.3. Vyplnený a podpísaný návrh ZoD, vrátane príloh k ZoD (v pdf) - Príloha č. 3 1.4. Vyplnený návrh na plnenie kritérií (pdf) - Príloha 4 1.5. Uchádzač v ponuke predloží certifikáty a technické listy, dokumentáciu technológie, ktorá je predmetom zákazky. 1.6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v bodoch III.1.1) a III.1.3) tejto výzvy. (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov). 2. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia: najnižšia cena v Eur s DPH. 3. Neoddeliteľnou súčasťou výkazu výmer je technická správa a výkresová časť projektovej dokumentácie. Výkaz výmer neobsahuje úplný technický popis, technologický postup ani rozbor položiek. Tie sú zrejmé z technickej správy, výkresovej časti projektu, alebo technologických postupov predpísaných výrobcami stavebných hmôt, polotovarov a technológií. V prípade výskytu obchodných názvov výrobkov a technológií, tieto majú informatívny charakter, a slúžia ako minimálny požadovaný štandard. Uchádzač bude v tomto zmysle postupovať pri tvorbe cenovej ponuky a v prípade zistených rozporov medzi výkazom výmer, technickou správou a výkresovou časťou projektovej dokumentácie požiada o vysvetlenie v procese verejného obstarávania, pred termínom predkladania cenových ponúk. V prípade, že tieto rozdiely a rozpory medzi výkazom výmer, technickou správou a výkresovou časťou projektovej dokumentácie sú a neupozorní na tieto v procese verejného obstarávania, má sa za to, že o ich prípadnej existencii vie, ale nemajú žiaden vplyv na cenu navrhnutú v procese VO. To znamená, že si nebude v priebehu realizácie, alebo po jej ukončení nárokovať navýšenie ceny z dôvodu týchto prípadných rozdielov. 4. Výsledok z prieskumu trhu nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť zmluvu. 5. Ďalšie informácie: - Zhotoviteľ zodpovedá za zabezpečenie ochrany zdravia na stavenisku a jeho okolí, ako aj ochranu životného prostredia, vrátane zabezpečenia odvozu a likvidácie odpadu. - Do ceny diela zahrnúť všetky náklady spojené s výkonom realizácie prác : ako napr. zariadenie staveniska, bezpečnostné opatrenia na stavenisku, prípadné vytýčenie IS, všetky potrebné bezpečnostné opatrenia, zabezpečenie ochranných odevov a predmetov, ... - Zhotoviteľ je povinný dodržať podmienky pre výstavbu stanovené v návrhu zmluvy o dielo. 6. Verejné obstarávanie realizuje ŽSK ako centrálna obstarávacia organizácia podľa § 15 ods. 2 a) ZoVO a podľa čl. I bod 1 Smernice o verejnom obstarávaní č. 134/2020.