Vyhlásené obstarávanie

Zavedenie nových technologických riešení pre systém SlovRIS – modul RIS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný úrad
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
497 046,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
26. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 23

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie diela nového národného informačného systému riečnych informačných služieb (ďalej len IS SlovRIS) v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Zavedenie nových technologických riešení pre systém SlovRIS. Cieľom projektu Zavedenie nových technologických riešení pre systém SlovRIS je náhrada, inovácia a modernizácia súčasného riešenia. Účelom IS SlovRIS je zabezpečiť informačnú podporu pre dohľad nad vnútrozemskou vodnou dopravou. IS bude pozostávať z 2 kľúčových častí -AIS (automatický identifikačný systém) systém na sledovanie polohy a dráhy lodí (nie je predmetom tejto verejnej súťaže), -RIS (riečne informačné služby) súbor nadstavbových aplikácií (napr. register plavidiel, komunikačná brána pre výmenu údajov, hlásenie nehôd, atď). Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažnych podkladov.. Predmetom zákazky je vytvorenie diela nového národného informačného systému riečnych informačných služieb (ďalej len IS SlovRIS), zahŕňa najmä: analýzu, vývoj, testovanie, nasadenie, školenie, konzultáciu, systémové integrácie, bezpečnosť.

Doplňujúce informácie

Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 druhá veta ods. 7 písm b) zákona o verejnom obstarávaní (tzv. superreverzná verejná súťaž). Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania ERANET. Verejny obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo vyške 20 000,- EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR). Podrobné informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažnych podkladoch. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažnych podkladoch. Trvanie zmluvy alebo lehota poskytnutia služby: 23 mesiacov. Lehota na vykonanie a odovzdanie diela je stanovená na 11 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy o dielo, najneskôr do 30.9.2023. Zmluva o dielo sa uzatvára na dobu určitú, a to do dňa uplynutia záručnej doby v zmysle bodu 8.2 návrhu Zmluvy o dielo uvedenej v prílohe č. 2 súťažných podkladov, t.j. 12 mesiacov od riadneho odovzdania a prevzatia Diela. V zmysle ustanovenia § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom predložením Jednotného európskeho dokumentu. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.