Vyhlásené obstarávanie

Dodanie čistiacich a dezinfekčných prostriedkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov sociálnych služieb prof. K. Matulaya pre deti a dospelých
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
8 900,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
24455000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
23. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
23. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie čistiacich a dezinfekčných prostriedkov pre údržbu priestorov v objektoch zariadenia.. Predmetom zákazky je zabezpečenie dezinfekčných prostriedkov, mydiel, krémov na ruky, toaletného papiera, obrúskov, kuchynských utierok, čistiacich a leštiacich výrobkov, osviežovačov vzduchu, organických povrchovo aktívnych prostriedkov, čistiacich výrobkov, pracích prostriedkov, saponáty, odmasťovacích prostriedkov, čistiacich prostriedkov na podlahu, čistiacich prostriedkov na toalety, čistiacich prostriedkov na riad, čistiacich práškov na riad, metly a rôznych čistiacich, hygienických a dezinfekčných prostriedkov, vriec na odpad vrátane súvisiacich služieb s dopravou a vyložením na mieste dodania. Dodávka čistiacich a dezinfekčných prostriedkov bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 1 výzvy na predkladanie ponúk vrátane dopravy bude prebiehať počas 12 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zákazky do miesta plnenia kupujúceho, v množstve a čase podľa potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť jednotlivé druhy tovaru tvoriacich Prílohu č. 1, ani vyčerpať finančný limit, ktorý bude súčasťou zmluvy. Dodávka tovaru bude realizovaná na základe samostatných objednávok. Objednaný tovar bude dodaný najneskôr do 7 kalendárnych dní od doručenia objednávky. Jednotlivé objednávky budú zasielané na e-mailovú adresu dodávateľa. Podrobné vymedzenia podmienok sú uvedené v zmluve.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Cena celkom za predmet zákazky v EUR vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 31.10.2022. 9. Verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom preukazovať splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením.