Vyhlásené obstarávanie

„Preprava takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700ks na území Slovenskej republiky“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre reguláciu hazardných hier
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie prepravy takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700ks na území Slovenskej republiky. Bremená sa budú prepravovať do okolia Banskej Bystrice, presná adresa bude upresnená v objednávke. Miesto výjazdu prepravnej služby bude z Bratislavy alebo blízkeho okolia, z Košíc alebo blízkeho okolia, resp. výjazdy po celom Slovensku, na základe čiastkových objednávok. Predmetom zákazky je zabezpečenie prepravy takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700ks na území Slovenskej republiky. Bremená sa budú prepravovať do Banskej Bystrice. Miesto výjazdu prepravnej služby bude z Bratislavy alebo blízkeho okolia, z Košíc alebo blízkeho okolia, na základe čiastkových objednávok. Bremená sa musia prevážať v stoji, musia byť pri prevoze zabezpečené proti poveternostným vplyvom. Uchádzač je povinný mať na vlastné náklady platné poistenie počas celej doby viazanosti zmluvy, ktoré budú pokrývať najme riziká týkajúce sa plnenia predmetu a rovnako tak platné povinné zmluvné poistenie, havarijní poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti poskytovateľa za škody vzniknuté v súvislosti s výkonom jeho činnosti prevádzkovanými pre objednávateľa a zodpovednosti voči nárokom tretích osôb, na poistenie zodpovednosti za škodu s poistným krytím min. 80 000 bez Eur, ktorej overenú kópiu predkladá Objednávateľovi v rámci súčinnosti na uzavretie zmluvy. Uchádzač je povinný byť držiteľom minimálne štyroch nákladných áut z hmotnosťou do 7,5 t., Bližšia špecifikácia je Prílohou č. 4 Opis_predmetu_zakazky.

Doplňujúce informácie

Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Ponuku žiadame predložiť prostredníctvom dokladov, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle III.1.1) ak je to relevantné a doplnených a oprávnenou osobou podpísaných príloh č. 1-6. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady na predmet zákazky, ako aj náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Všetky navrhované ceny uvádza uchádzač zaokrúhlene na maximálne dve desatinné miesta. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. Výsledkom verejného obstarávania je Rámcová dohoda na zabezpečenie prepravných služieb a súvisiacich služieb uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov uzavretá na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Poskytovateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celú sumu maximálneho finančného objemu. Faktúra za poskytnuté služby, po ukončení každého mesačného cyklu, bude zasielaná do 10 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca. Poskytovateľ je povinný predložiť Objednávateľovi spolu s faktúrou i Čiastkové objednávky, ktoré budú s Protokolom vykonaných prác neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa ustanovenia § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Platbu vykoná Objednávateľ na základe Poskytovateľom riadne vystavenej faktúry na bankový účet Poskytovateľa uvedený v záhlaví tejto Zmluvy, a to do 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi prostredníctvom ústredného portálu verejnej správy elektronickou formou alebo v elektronickej podobe na adresu: podatelna@urhh.sk. Objednávateľ neposkytne Poskytovateľovi žiadny preddavok ani zálohovú platbu.