Predmetom obstarávania je služba poskytnutie služieb prenájmu konferenčných priestorov vrátane súvisiaceho technického vybavenia, ako aj cateringových služieb a poskytnutia ubytovania pre operatívne potreby verejného obstarávateľa
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Výsledkom tohto verejného obstarávania je uzatvorenie zmluvného vzťahu s jedným uchádzačom. 3. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho (slovenského) jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 4. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky písomne v jednom originálnom vyhotovení a raz v elektronickej forme (na CD, resp. DVD nosiči). 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. 6. Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov alebo iných poskytnutých informácií sa považuje žiadosť doručená do podateľne verejného obstarávateľa alebo žiadosť preukázateľne doručená elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby najneskôr do 25.06.2015. 8. Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady, nakoľko verejný obstarávateľ určil v podkladoch túto formu komunikácie. 9. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.