Vyhlásené obstarávanie

Vajcia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 350,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
03142500-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
31. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
31. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Vajcia pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach objednávateľa a v súlade s Prílohou č.3. Súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky v nasledovnej kvalite: - čerstvé, vhodné na priamu ľudskú spotrebu alebo na prípravu výrobkov z vajec, - škrupina a blana: čisté, nepoškodené, bežného vzhľadu, - trieda A, hmotnostná trieda/veľkosť L Vyžadujeme dodržiavanie predpisov v oblasti bezpečnosti potravín.. Účelom verejného obstarávania je uzatvorenie Rámcovej dohody na dodávku tovaru Vajcia pre študentské jedálne Slovenskej technickej univerzity v Bratislave, vrátane balenia, manipulácie a dopravy na miesto určenia. 1.Miestom dodania predmetu zákazky sú: Študentská jedáleň Jura Hronca, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava 1, kontaktná osoba: Ingrid Vávrová, tel.č. +421918664062, e-mail: ingrid.vavrova@stuba.sk, Študentská jedáleň Mladá Garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava 3, kontaktná osoba: Alžbeta Hajnišová, tel.č. +421918600162, e-mail: alzbeta.hajnisova@stuba.sk, Študentská jedáleň SvF, Radlinského 11, 810 05 Bratislava 1, kontaktná osoba: Zdenka Vunhuová, tel.č. +421918664065, +421918664029 e-mail: zdenka.vunhuova@stuba.sk, Študentská jedáleň Vazovova, Vazovova 5, 812 43 Bratislava 1, kontaktná osoba: Anna Makovičová, tel.č. +421918664061, e-mail: anna.makovicova@stuba.sk, Študentská jedáleň SjF, Námestie slobody 17, 812 31 Bratislava, kontaktná osoba: Mária Červenáková, tel.č. +421918664063, e-mail: maria.cervenakova@stuba.sk. Špecifikácia druhu a množstva dodania tovaru, určenie miesta/miest dodania, mená zástupcov alebo zamestnancov kupujúceho poverených kontrolou a preberaním tovaru, termíny dodania a ďalšie podmienky budú špecifikované v objednávkach kupujúceho, resp. organizačnými zložkami kupujúceho. . Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný tovar vo vysokej kvalite, v bezchybnom stave, vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskym systémom v oblasti bezpečnosti potravín, v predpísaných obaloch, v objeme, v množstve a termínoch uvedených v jednotlivých objednávkach, a to v pracovných dňoch v týždni od 0600 hod. do 0900 hod.. Dodaný tovar musí byť podľa vyhlášky č. 127/2012 Z.z. v platnom znení o označovaní potravín riadne zabalený a označený štítkom, na ktorom bude uvedený názov tovaru, adresa výrobcu, kód triediarne, kód výrobcu, trieda akosti A alebo A čerstvé, počet vajec a/ alebo ich hmotnosť, dátum alebo obdobie znášky / dátum minimálnej trvanlivosti (na 28. deň po znáške), spôsob chovu, dátum odoslania. Ak nebude možné uvedenú požiadavku splniť s ohľadom na charakter alebo druh tovaru, predmetné údaje budú uvedené na dodacích listoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii. Bližšie viď súťažné podklady.

Doplňujúce informácie

Kritérium na vyhodnotenie ponúk Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v € s DPH. Spôsob vyhodnocovania ponúk Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného formou prieskumu trhu uchádzača, ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. Obsah ponuky Vyplniť štruktúrované kritéria v IS EVO VER. 18.0 (celková cena v € s DPH - musí zahŕňať všetky položky z vymedzenia predmetu zákazky vrátane manipulácie, balenia a dopravy. Komunikácia Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy. Žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov (SP) odporúča verejný obstarávateľ doručovať najneskôr do 23.8.2022. Vysvetlenie k SP doručí verejný obstarávateľ najneskôr tri dni pred lehotou na predkladanie ponúk v zmysle bodu 14. týchto súťažných podkladov. Na ponuky doručené prostredníctvom iného komunikačného rozhrania alebo doručené mailom alebo doručené písomne prostredníctvom pošty resp. iného doručovateľa alebo doručené po lehote na predkladanie ponúk nebude verejný obstarávateľ prihliadať a budú vylúčené z tohto verejného obstarávania. Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade ak: -ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanovených v týchto súťažných podkladoch, -zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, -ponuka uchádzačov bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky, -nebude predložená ani jedna ponuka. Uchádzači nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou na tomto verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ bude v relevantných prípadoch postupovať podľa § 115 ods. 3 a 4 ZoVO. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch.