Vyhlásené obstarávanie

VS Kráľová, oprava náterov a tesnení na haťovom poli č. 1


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, odštepný závod Piešťany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
207 915,11
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45247220-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Jedná sa o opravu náterov a tesnení na haťovom poli č. 1. Plochy konštrukcie klapky a segmentu haťového poľa č. 1, ktoré sa nachádzajú nad úrovňou hladiny, sú vystavené priamemu pôsobeniu atmosférického vplyvu, stupeň koróznej agresivity atmosféry C4 vysoká. Opatrenie vyplýva z technicko-bezpečnostného dohľadu vodnej stavby (TBD).. Jedná sa o opravu náterov a tesnení na haťovom poli č. 1. Plochy konštrukcie klapky a segmentu haťového poľa č. 1, ktoré sa nachádzajú nad úrovňou hladiny, sú vystavené priamemu pôsobeniu atmosférického vplyvu, stupeň koróznej agresivity atmosféry C4 vysoká. Opatrenie vyplýva z technicko-bezpečnostného dohľadu vodnej stavby (TBD).

Doplňujúce informácie

- V zmysle § 112 ods. 6 druhá veta Zákona o VO sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (Superreverz) - verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky znáša záujemca. Presný termín a čas obhliadky miesta dodania predmetu zákazky si záujemcovia dohodnú prostredníctvom Systému EVO (všeobecná žiadosť) - V prípade akýchkoľvek nejasností alebo otázok zistených počas obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky, bude záujemcovi/záujemcom poskytnuté vysvetlenie výlučne na základe žiadosti o vysvetlenie doručenej prostredníctvom systému EVO - hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí a ktorého ponuka spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky - lehota vykonania diela je do 4 mesiacov od odovzdania staveniska - splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi - Záručná doba diela je 5 rokov - Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.