Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Banská Štiavnica v rokoch 2023-2026


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Banská Štiavnica
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
102 148,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
2. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
2. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je odplatné poskytovanie stanovených služieb/podpory poskytovateľom pre prevádzku a údržbu informačných systémov so spoločnosti CORA GEO, s.r.o., a to informačného systému samosprávy (ďalej CG ISS), dokumentačného informačného systému (ďalej len CG DISS), geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Banská Štiavnica a NASES, a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledujúcich rokoch v nasledovnom členení: Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW) Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW) Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta Hot line podpora Riadenie projektu Technická podpora Metodická podpora Školenia/metodické dni Bezpečnostná politika. Časť 1. Údržba dodaného licenčného softvéru Aktualizácia verzií licenčného softvéru ORACLE SEO ASFU 1 CPU v termínoch vydania a podľa pravidiel autorskej spoločnosti. Časť 2. UPDATE Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru 2.1.Priebežné vykonávanie zmien vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktoré priamo súvisí s funkciami príslušného modulu aplikačného softvéru 2.2.Zaisťovanie kompatibility aplikačného softvéru s novými verziami operačného systému 2.3.Zaisťovanie kompatibility integračného rozhrania voči Ústrednému portálu verejnej správy a centrálnym registrom FO,PO a adries 2.4.Oprava chýb aplikačného softvéru vo forme kumulatívnych zmien a nových verzií 2.5.Kontrola implementácie nových verzií a opráv 2.6.Poplatok za používanie licencií v súlade s Autorským zákonom. 2.7.Zapracovanie opisu zmien na dokumentácie k aplikačnému softvéru. 2.8.Zoznam modulov aplikačného softvéru a počet licencií, ktorých sa týka UPDATE (súčasť podkladov) Časť 3. UPGRADE Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru 3.1.Zapracovanie špecifických požiadaviek špecifickou požiadavkou sa rozumie požiadavka, ktorá sa realizuje na podnet mesta a bude zabezpečovať spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov dodávaných a zapracovaných do aplikačného softvéru, ktoré sa chápu ako štandardné. 3.2.Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií, ale súvisia s prácou s nimi (napr. návrh a programovanie konverzného programu a pod.). Rozsah služby: -pre kalendárny rok je 40 ČH. Časť 4. Hot-line podpora 4.1.Telefonická podpora 4.2.Vzdialená správa pri dodržaní zásad informačnej bezpečnosti. Rozsah služby: -pre kalendárny rok je 50 ČH. Časť 5. Riadenie projektu 5.1.Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek UPGRADE 5.2.Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s integráciou aplikačného softvéru na okolité systémy. 5.3.Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre zákazníka. 5.4.Aktualizácia dokumentácie súvisiacej s informačnými systémami , ktoré sú predmetom zákazky. Rozsah služby: -pre kalendárny rok je 2 ČD. Časť 6. Technická podpora 6.1.Profylaktika. 6.2.Databáza a dáta. 6.3.Operačný systém a systémové prostriedky. 6.4.Licenčný a aplikačný softvér. 6.5.Hardvérové vybavenie a sieť. 6.6.Udržiavanie testovacej databázy. Rozsah služby: -pre kalendárny rok je 2 ČD. Časť 7. Metodická podpora Osobné konzultácie pracovníka so zamestnancami miesta za účelom riešenia konkrétnych otázok súvisiacich s využívaním informačného systému samosprávy. Rozsah služby: -pre kalendárny rok je 3 ČD. Časť 8. Školenia/metodické dni 8.1.Odborné školenie modulov aplikačného softvéru v priestoroch poskytovateľa služby. 8.2.Účasť na odborných metodických dňoch organizovaných poskytovateľom služby. Rozsah služby: -pre kalendárny rok je 6 osôb/školenie. Časť 9. Bezpečnostná politika Aktualizácia dokumentu: Plán zálohy a obnovy informačných systémov. Rozsah pre kalendárny rok je 1 x ročne.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.