Vyhlásené obstarávanie

Férová škola – prístrojové vybavenie 2


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná zdravotnícka škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
21 176,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
25. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
25. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je technického vybavenia a zariadení na realizáciu odborného vyučovania a odbornej praxi v oblasti zdravotníctva. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je technického vybavenia a zariadení na realizáciu odborného vyučovania a odbornej praxi v oblasti zdravotníctva.s technickými parametrami, ako je uvedené v Súťažných podkladoch. Zákazka sa skladá z viacerých častí. Súčasťou konečnej ceny je dodanie jednotlivých položiek, ich dovoz, prípadná inštalácia na jednotlivé pracoviská, napojenie na jestvujúce výstupy inžinierskych sietí ako sú elektrické zásuvky, vodovodné ventily, kanalizácia, rozvod tlakového vzduchu. Ďalej tiež ich inštalácia, uvedenie do prevádzky, spustenie skúšobnej prevádzky, doladenie na riadnu prevádzku a zaškolenie. Dodávateľ dodá k jednotlivým zariadeniam všetku príslušnú technickú dokumentáciu ako sú návody k strojom a zariadeniam na ich obsluhu, údržbu a bezpečnú prevádzku bezpečnostné predpisy v slovenskom alebo českom jazyku, pričom záruka na dodávané stroje a zariadenia musí byť aspoň 24 mesiacov. Všetky položky musia byť nové, doposiaľ nepoužité. Dodávateľ zabezpečí aby ovládanie a menu jednotlivých strojov a zariadení bolo v slovenskom alebo českom jazyku. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedený v tabuľke parametrov. V prípade, ak v súťažných podkladoch bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES,a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 2. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 3. V prípade, ak v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované. 4. V súlade s novelizáciou ZOVO platnou od 31.03.2022 komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou elektronickej komunikácie v elektronickej platforme systému IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v elektronickej platforme systému EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie /písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom v systéme EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v elektronickej platforme systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému. 5.Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. 6. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, technickej alebo odbornej spôsobilosti, stačí preukázať v príslušnej časti IV. Podmienky účasti, označením áno alebo nie pre globálny údaj . Formulár JED a manuál k vyplneniu je k dispozícii na stránke UVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotnyeuropskydokument- 604.html.