Vyhlásené obstarávanie

Nákup koncových IT zariadení


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
635 735,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
19. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
19. September 2022
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 10

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie koncových IT zariadení a periférií, t.j. kompletné počítačové zariadenia vrátane príslušenstva v počte 450 kusov a notebookov v počte 50 kusov. Predmet zákazky bude dodávaný postupne t.j. po jednotlivých ucelených množstvách. Súčasťou predmetu zákazky je aj komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. desktop (kompletné počítačové zostavy) 450 ks a notebookov 50 ks

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Súťažné podklady a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky (vrátane príslušných informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie) k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v súlade s §20 ZVO výhradne elektronickou formou prostredníctvom systému JOSEPHINE. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 10 000 EUR. 5. Uchádzač môže podľa § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom JED. 4. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora v súlade s platnou legislatívou. 5. Predmetné verejné obstarávanie má aspekty zeleného verejného obstarávania. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.