Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcie vybraných úsekov ciest na území TTSK - 3. časť


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 713 361,03
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233140-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
23. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
23. August 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V určenej lehote na otváranie ponúk sa všetky elektronicky doručené ponuky sprístupnia na otvorenie. Verejný obstarávateľ elektronicky otvorí doručené ponuky a elektronický prostriedok EVO automaticky vytvorí a odošle zápisnicu z otvárania ponúk členom komisie a všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 98

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác s názvom "Rekonštrukcie vybraných úsekov ciest na území TTSK - 3. časť" a taktiež vyhotovenie projektových dokumentácií skutočného zrealizovania stavieb a porealizačné geodetické zamerania oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobné vymedzenie jednotlivých častí predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií je uvedené vo Zväzku 2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v projektových dokumentáciách, ktoré tvoria samostatnú prílohu a sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom uvedenej časti predmetu zákazky je rekonštrukcia cesty II/500 v km 29,840 - 31,120 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky. Lokálne staničenie stavby je totožné s kumulatívnym staničením Cestnej databanky. Stavba je lokalizovaná v teréne kilometrovníkovým staničením v rozmedzí cca km 30,240 až km cca 31,510. Úsek začína v km 29,840 pred obcou Senica v smere na obec Sobotište a končí za križovatkou s cestou III/1150. Úsek nie je rozdelený a je v celkovej dĺžke 1280 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej, ložnej, až podkladnej vrstvy vozovky. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty II/500 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. V rozsahu uvedeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 120 mm a uloženie 70 mm ložnej vrstvy a 50 mm obrusnej vrstvy, predpokladá sa tiež pokládka geomreže. V niektorých častiach sa počíta aj s búraním a obnovou podkladnej vrstvy (CBGM, ŠD). Šupátka na trase budú zdvihnuté, nánosy na krajniciach budú odstránené, krajnice budú opravené, v zmysle projektovej dokumentácie, dosypané a zhutnené. Predpokladá sa čistenie priekop a ich okolia a tiež priepustov na rekonštruovanom úseku. V projektovej dokumentácií poskytnutej verejným obstarávateľom ako neoddeliteľná súčasť súťažných podkladov sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne na základe údajov poskytnutých od správcov. Je potrebné, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ stavebných prác) zabezpečil vytýčenie a zameranie jestvujúcich inžinierskych sietí v zmysle požiadaviek príslušného správcu siete. Stavebné práce treba realizovať tak, aby nedošlo k poškodeniu sietí, ktoré ostanú v pôvodnej polohe bezo zmeny. V prípade potreby budú počas realizácie stavebných prác primerane ochránené. Je potrebné rešpektovať povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 79/2015 Z.z.: odpady z demolácií materiálovo zhodnotiť pri výstavbe, rekonštrukcii alebo údržbe komunikácií prostredníctvom mobilného zariadenia na základe platného Súhlasu na zhodnocovanie odpadu a všetky vzniknuté odpady správne zaradiť podľa Katalógu odpadov. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia, obsiahnutých v projektovej dokumentácií, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty, zabezpečí a uhradí úspešný uchádzač (zhotoviteľ). Obnova vodorovného dopravného značenia nie je predmetom verejného obstarávania. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania príslušnej časti predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie príslušnej časti predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú samostatnou súčasťou týchto súťažných podkladov.Predmetom uvedenej časti predmetu zákazky je rekonštrukcia cesty II/1132 v km 0,350 - 2,050 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky. Lokálne staničenie stavby je totožné s kumulatívnym staničením cestnej databanky. Stavba je lokalizovaná v teréne kilometrovníkovým staničením v rozmedzí km 0,350 až km 2,050. Úsek začína na križovatke s miestnou komunikáciou v tvare Y v obci Brodské a končí na križovatke s I/2. Úsek nie je rozdelený a je v celkovej dĺžke 1700 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej, ložnej a podkladnej vrstvy vozovky. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty III/1132 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. Všetky betónové plochy ostanú zachované. V rozsahu uvedeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 100 mm krytu a položenie 60 mm ložnej vrstvy a 40 mm obrusnej vrstvy. V niektorých častiach sa počíta s búraním a obnovou podkladnej vrstvy (CBGM, ČD). Nánosy na krajniciach budú odstránené, krajnice budú opravené v zmysle projektovej dokumentácie, dosypané a zhutnené. Predpokladá sa čistenie a obnovenie priekop. Všetky poklopy šácht budú vymenené za samonivelizačné a všetky uzávery budú zdvihnuté. V projektovej dokumentácií poskytnutej verejným obstarávateľom ako neoddeliteľná súčasť súťažných podkladov sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne na základe údajov poskytnutých od správcov. Je potrebné, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ stavebných prác) zabezpečil vytýčenie a zameranie jestvujúcich inžinierskych sietí v zmysle požiadaviek príslušného správcu siete. Stavebné práce treba realizovať tak, aby nedošlo k poškodeniu sietí, ktoré ostanú v pôvodnej polohe bezo zmeny. V prípade potreby budú počas realizácie stavebných prác primerane ochránené. Je potrebné rešpektovať povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 79/2015 Z.z.: odpady z demolácií materiálovo zhodnotiť pri výstavbe, rekonštrukcii alebo údržbe komunikácií prostredníctvom mobilného zariadenia na základe platného Súhlasu na zhodnocovanie odpadu a všetky vzniknuté odpady správne zaradiť podľa Katalógu odpadov. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia, obsiahnutých v projektovej dokumentácií, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty, zabezpečí a uhradí úspešný uchádzač (zhotoviteľ). Obnova vodorovného dopravného značenia nie je predmetom verejného obstarávania. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania príslušnej časti predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie príslušnej časti predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú samostatnou súčasťou týchto súťažných podkladov.Predmetom zadania uvedenej časti predmetu zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcií cesty III/1255 v km 0,000 - 1,310 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky. Lokálne staničenie stavby je totožné s kumulatívnym staničením Cestnej databanky. Stavba je lokalizovaná v teréne kilometrovníkovým staničením v rozmedzí km 0,000 až km 1,310. Úsek začína na križovatke s cestou II/502 a končí pred obcou Lančár na ceste III/1255. Nie je rozdelený a je v celkovej dĺžke 1310 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej, ložnej až podkladnej vrstvy vozovky. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty III/1255 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. V rozsahu uvedeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 100 mm a uloženie 60 mm ložnej vrstvy a 40 mm obrusnej vrstvy. V niektorých častiach sa počíta aj s búraním a obnovou podkladnej vrstvy (CBGM, ŠD). Nánosy na krajniciach budú odstránené, krajnice budú opravené v zmysle projektovej dokumentácie, dosypané a zhutnené. Predpokladá sa čistenie priekop a priepustov na rekonštruovanom úseku. V projekte sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) je povinný zabezpečiť vytýčenie a zameranie dostupných inžinierskych sietí v zmysle požiadaviek príslušného správcu siete. Stavebné práce budú realizované tak, aby nedošlo poškodeniu sietí, ktoré ostanú v pôvodnej polohe bezo zmeny. V prípade potreby budú počas realizácie stavebných prác primerane ochránené. Je potrebné rešpektovať povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 79/2015 Z.z.: odpady z demolácií materiálovo zhodnotiť pri výstavbe, rekonštrukcii alebo údržbe komunikácií prostredníctvom mobilného zariadenia na základe platného Súhlasu na zhodnocovanie odpadu a všetky vzniknuté odpady správne zaradiť podľa Katalógu odpadov. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia obsiahnutých v projektovej dokumentácií, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty, zabezpečí a uhradí úspešný uchádzač (zhotoviteľ). Obnova vodorovného dopravného značenia nie je predmetom verejného obstarávania. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania príslušnej časti predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie príslušnej časti predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú samostatnou súčasťou týchto súťažných podkladov.Predmetom zadania uvedenej časti predmetu zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcií cesty III/1257 v km 4,900 - 5,650 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky. Lokálne staničenie stavby je totožné s kumulatívnym staničením Cestnej databanky. Stavba je lokalizovaná v teréne kilometrovníkovým staničením v rozmedzí km 4,805 až km 5,592. Úsek začína na ceste III/1257 v obci Ostrov pri cintoríne a končí pred križovatkou pri Obecnom úrade v obci Ostrov. Nie je rozdelený a je v celkovej dĺžke 750 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej, ložnej a podkladnej vrstvy vozovky. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty III/1257 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. Všetky betónové plochy ostanú zachované. V rozsahu uvedeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 100 mm krytu a uloženie 60 mm ložnej vrstvy a 40 mm obrusnej vrstvy. Predpokladá sa čistenie uličných vpustí aj s prívodným potrubím, všetky uzávery budú zdvihnuté. Všetky poklopy kanalizácie budú vymenené za samonivelizačné. V projekte sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) je povinný zabezpečiť vytýčenie a zameranie dostupných inžinierskych sietí v zmysle požiadaviek príslušného správcu siete. Stavebné práce budú realizované tak, aby nedošlo poškodeniu sietí, ktoré ostanú v pôvodnej polohe bezo zmeny. V prípade potreby budú počas realizácie stavebných prác primerane ochránené. Je potrebné rešpektovať povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 79/2015 Z.z.: odpady z demolácií materiálovo zhodnotiť pri výstavbe, rekonštrukcii alebo údržbe komunikácií prostredníctvom mobilného zariadenia na základe platného Súhlasu na zhodnocovanie odpadu a všetky vzniknuté odpady správne zaradiť podľa Katalógu odpadov. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia obsiahnutých v projektovej dokumentácií, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty, zabezpečí a uhradí úspešný uchádzač (zhotoviteľ). Obnova vodorovného dopravného značenia nie je predmetom verejného obstarávania. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania príslušnej časti predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie príslušnej časti predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú samostatnou súčasťou týchto súťažných podkladov.Predmetom zadania uvedenej časti predmetu zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcií cesty III/1062 v km 14,598 - 17,280 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky. Lokálne staničenie stavby je totožné s kumulatívnym staničením Cestnej databanky. Stavba je lokalizovaná v teréne kilometrovníkovým staničením v rozmedzí km 14,595 až km 17,277. Úsek začína na ceste III/1062 na hranici okresu SC/DS a končí pred križovatkou s cestou II/572. Nie je rozdelený a je v celkovej dĺžke 2682 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej, ložnej až podkladnej vrstvy vozovky. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty III/1062 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. V rozsahu uvedeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 100 mm a uloženie 60 mm ložnej vrstvy a 40 mm obrusnej vrstvy. V niektorých častiach sa počíta aj s búraním a obnovou podkladnej vrstvy (CBGM, ŠD). Nánosy na krajniciach budú odstránené, krajnice budú opravené v zmysle projektovej dokumentácie, dosypané a zhutnené. Predpokladá sa čistenie priekop, čistenie priepustov na rekonštruovanom úseku, čistenie uličných vpustí aj s prívodným potrubím na trase a výmena poklopov šácht na trase za samonivelačné. V projekte sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) je povinný zabezpečiť vytýčenie a zameranie dostupných inžinierskych sietí v zmysle požiadaviek príslušného správcu siete. Stavebné práce budú realizované tak, aby nedošlo poškodeniu sietí, ktoré ostanú v pôvodnej polohe bezo zmeny. V prípade potreby budú počas realizácie stavebných prác primerane ochránené. Je potrebné rešpektovať povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 79/2015 Z.z.: odpady z demolácií materiálovo zhodnotiť pri výstavbe, rekonštrukcii alebo údržbe komunikácií prostredníctvom mobilného zariadenia na základe platného Súhlasu na zhodnocovanie odpadu a všetky vzniknuté odpady správne zaradiť podľa Katalógu odpadov. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia obsiahnutých v projektovej dokumentácií, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty, zabezpečí a uhradí úspešný uchádzač (zhotoviteľ). Obnova vodorovného dopravného značenia nie je predmetom verejného obstarávania. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania príslušnej časti predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie príslušnej časti predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú samostatnou súčasťou týchto súťažných podkladov.Predmetom zadania uvedenej časti predmetu zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcií cesty II/561 v km 0,000 - 0,250 kumulatívneho staničenia Cestnej databanky. Lokálne staničenie stavby je totožné s kumulatívnym staničením Cestnej databanky. Stavba je lokalizovaná v teréne kilometrovníkovým staničením v rozmedzí cca km 0,090 až km cca 0,340. Úsek začína na ceste II/561 pri okružnej križovatke s cestou II/507 a končí o 0,250 km ďalej za okružnou križovatkou. Nie je rozdelený a je v celkovej dĺžke 250 m. Komunikácia v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej vrstvy vozovky a v niektorých prípadoch aj ložnej vrstvy a podložia. Pri stavebných prácach sa nevyžadujú zábery cudzích pozemkov. Všetky navrhnuté opatrenia budú realizované na cestných pozemkoch a kategória komunikácie ostane nezmenená. Smerové ani výškové vedenie cesty sa nemení, oprava vozovky kopíruje existujúcu trasu cesty II/561 bezo zmeny. Všetky existujúce vjazdy na priľahlé pozemky budú zachované. V rozsahu uvedeného úseku bude rovnaká konštrukcia vozovky a bude uplatnená rovnaká technológia s maximálnym možným využitím pôvodných materiálov vozovky s ponechaním pôvodného podložia. Realizácia je navrhnutá na odfrézovanie vrstiev hr. 120 mm krytu a položenie 70 mm ložnej vrstvy a 50 mm obrusnej vrstvy. Predpokladá sa čistenie uličných vpustí. Všetky poklopy šácht budú vymenené za samonivelizačné a všetky uzávery budú zdvihnuté. V projekte sú existujúce inžinierske siete vykreslené len orientačne. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) je povinný zabezpečiť vytýčenie a zameranie dostupných inžinierskych sietí v zmysle požiadaviek príslušného správcu siete. Stavebné práce budú realizované tak, aby nedošlo poškodeniu sietí, ktoré ostanú v pôvodnej polohe bezo zmeny. V prípade potreby budú počas realizácie stavebných prác primerane ochránené. Je potrebné rešpektovať povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 79/2015 Z.z.: odpady z demolácií materiálovo zhodnotiť pri výstavbe, rekonštrukcii alebo údržbe komunikácií prostredníctvom mobilného zariadenia na základe platného Súhlasu na zhodnocovanie odpadu a všetky vzniknuté odpady správne zaradiť podľa Katalógu odpadov. Osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách, v zmysle schém dočasného dopravného značenia obsiahnutých v projektovej dokumentácií, v zmysle vydaného určenia použitia dočasného dopravného značenia a povolenia uzávierky cesty, zabezpečí a uhradí úspešný uchádzač (zhotoviteľ). Obnova vodorovného dopravného značenia nie je predmetom verejného obstarávania. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania príslušnej časti predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie príslušnej časti predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú samostatnou súčasťou týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávania zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 2.) Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 s využitím jeho funkcionalít. 3.) Vysvetlenie k dĺžke trvania zákazky ( bod II.2.7 výzvy) : V dĺžke trvania časti predmetu zákazky č.1 a 5 (98 dní) je započítaná lehota na odovzdanie a prevzatie staveniska (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, t.j.21 dní) a maximálna doba realizácie stavebných prác 11 týždňov (t.j.77 dní). Celkové trvanie časti predmetu zákazky č.1 je: 21+ 77 = 98 dní. V dĺžke trvania časti predmetu zákazky č.2 (84 dní) je započítaná lehota na odovzdanie a prevzatie staveniska (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, t.j.21 dní) a maximálna doba realizácie stavebných prác 9 týždňov (t.j.63 dní). Celkové trvanie časti predmetu zákazky č.1 je: 21+ 63 = 84 dní. V dĺžke trvania časti predmetu zákazky č.3 (77 dní) je započítaná lehota na odovzdanie a prevzatie staveniska (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, t.j.21 dní) a maximálna doba realizácie stavebných prác 8 týždňov (t.j.56 dní). Celkové trvanie časti predmetu zákazky č.1 je: 21+ 56 = 77 dní. V dĺžke trvania časti predmetu zákazky č.4 (63 dní) je započítaná lehota na odovzdanie a prevzatie staveniska (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, t.j.21 dní) a maximálna doba realizácie stavebných prác 6 týždňov (t.j.42 dní). Celkové trvanie časti predmetu zákazky č.1 je: 21+ 42 = 63 dní. V dĺžke trvania časti predmetu zákazky č.6 (56 dní) je započítaná lehota na odovzdanie a prevzatie staveniska (do 3 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, t.j.21 dní) a maximálna doba realizácie stavebných prác 5 týždňov (t.j.35 dní). Celkové trvanie časti predmetu zákazky č.1 je: 21+ 35 = 56 dní.